لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

رایزبرگن هلندی در تمرین پرسپولیس !!

 

 

 

                    رایزبرگن مربی هلندی ای که این روزها صحبت از انتخاب او به عنوان سرمربی پرسپولیس به میان آمده است، در تمرین عصر دیروز حدود ۱۰ دقیقه حاضر شد و به گفت و گو با اعضای کادر فنی و محمود خوردبین پرداخت.
رایزبرگن گزینه سرمربیگری پرسپولیس با حضور در تمرین دیروز گفت: می دانم پرسپولیس باشگاه بزرگی در ایران است و امیدوارم بتوانم با این تیم همکاری کنم. در تمرین حاضر شدم تا بازیکنان پرسپولیس را از نزدیک ارزیابی کنم. وی خاطر نشان کرد: خوشحال هستم در کشوری مثل ایران که مردمانش میهمان نواز هستند، حضور دارم و امیدوارم بتوانم در پرسپولیس کار کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد