لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

مهدی رحمتی به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوست

 

 

               

                       سیدمهدی رحمتی، دروازه فصل گذشته تیم فوتبال مس کرمان با عقد قراردادی دوساله به عضویت تیم سپاهان اصفهان درآمد.
این دروازه بان ملی پوش که حتی از برخی تیمهای خارجی نیز پیشنهادهایی دریافت کرده بود، در بازگشت از آفریقای جنوبی مجددا با باشگاه سپاهان اصفهان وارد مذاکره شده و برای عقد قراردادی دوساله با این باشگاه به توافق رسید.
رمضانی، مسئول رسانه ای باشگاه سپاهان اصفهان نیز خبر انتقال سیدمهدی رحمتی به تیم فوتبال این باشگاه را تایید کرد. بدین ترتیب دروازه بان باتجربه تیم ملی ایران فصل آینده از قفس توری زردپوشان اصفهانی حراست خواهد کرد.
قرارداد رحمتی با تیم فوتبال سپاهان اصفهان به زودی در هیئت فوتبال استان اصفهان به ثبت می رسد.
  

همچنین از نگاه بخش انگلیسى سایت گل، نام سیدمهدى رحمتى به عنوان یکى از ۱۰ دروازه بان برتر آسیا قرار گرفته است. «على حبشى» (عمان)، «مارک شوآتز» (استرالیا)، «لى ون جائه» (کره جنوبى)، «سیگونارازاکى» (ژاپن)، «ایگناتى نستروف» (ازبکستان)، «سیدمهدى رحمتى» (ایران)، «دونگ هونگ سون» (ویتنام)، «نورى صبرى» (عراق)، «مارکوس هوریسون» (اندونزى) و «مجید حاصر» (امارات) ۱۰ دروازه بان برتر آسیا از نگاه این نویسنده هستند. دوئردن درباره رحمتى مى نویسد: رحمتى زمانى که در تیم ملى بارها به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد، خودش را به عنوان یکى از بهترین ها معرفى کرد. او از این زمان استفاده کرد و جایگاه خود را در تیم ملى تثبیت کرد. او یکى از نخستین دروازه بان هایى است که با وجود حضور نداشتن در باشگاه هاى بزرگ ایران توانسته جایگاه ثابتى را براى خود در تیم ملى ایران دست و پا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد