لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

علی آبادی: از تغییرات پرسپولیس خبردارید به‌من هم ‌بگویید!

 

 

                      رئیس سازمان تربیت بدنی که ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس را هم برعهده دارد در پاسخ به این پرسش که بالاخره تغییرات در باشگاه پرسپولیس به کجا انجامید گفت: اگر شما مطلع هستید، من از شما سئوال می کنم و شما جواب بدهید!
محمدعلی آبادی که همزمان ریاست سازمان تربیت بدنی، ریاست کمیته ملی المپیک و ریاست مجمع باشگاه پرسپولیس را برعهده دارد سه شنبه شب در حاشیه مراسم افتتاحیه ورزشگاه بیسبال کرج ضمن بیان این مطلب به انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و به خبرنگاران گفت: انتخاب مدیرعامل بر عهده هیئت مدیره است اما سازمان تربیت بدنی از هر ظرفیتی که به ورزش کشور با علاقه و صمیمیت کمک کند، استقبال خواهد کرد.
معاون رئیس جمهور در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا پرسپولیس به جذب مربی خارجی پافشاری می کند و قیمتهای بالایی را پیشنهاد می دهد، گفت: پرسپولیس برای مربیگری برانکو با قیمت خوبی به توافق رسید اما طبق گزارشهایی که به من رسیده، افرادی با تلفنهای مکرر به وی، ایشان را پشیمان کردند.
وی در پاسخ به این پرسش که بالاخره تغییرات در باشگاه پرسپولیس به کجا انجامید گفت: اگر شما مطلع هستید، من از شما سئوال می کنم و شما جواب بدهید!
محمدعلی آبادی در ادامه با انتقاد از شرایط موجود در فوتبال گفت: بعضی از افراد در فوتبال نمی خواهند که این ورزش پا بگیرد و دنبال برآورده کردن خواسته های خود هستند.
رئیس سازمان تربیت بدنی که مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را برعهده دارد در مورد کمک به این دو تیم گفت: برای تیمهای پرسپولیس و استقلال به طور کاملا مساوی هزینه می شود.
معاون رئیس جمهوری در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر برکناری رئیس کنونی فدراسیون کشتی و انتخاب کردن فرد دیگری برای ریاست این فدراسیون عنوان کرد: در ورزش هیچ چیزی بعید نیست و ممکن است این تغییرات صورت گیرد.
وی در ادامه سئوال در مورد اینکه "پس کشتی گیران منتظر تغییر باشند؟" هیچ جوابی نداد.
علی آبادی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر مردمی شدن تیمهای استقلال و پرسپولیس متذکر شد: این طرح به زمان احتیاج دارد که تعاونی که مردم در آن سهام دارند، تشکیل، سهام پرسپولیس و استقلال را بخرد و مدیریت شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد