لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

برهانی نژاد: ما زحمت کشیدیم، پرسپولیس آسیایی شود؟ هرگز!

 

 

                              

                          باشگاه مس کرمان طی هفته گذشته شاهد فراز ونشیب های بسیاری بود. در اوایل به دلیل عدم پرداخت تعهدات مالی باشگاه اردوی مس در اردبیل نیمه کاره پایان یافت و در حالی که برخی بازیکنان همچون میثم منیعی، علی سامره و... بحث خروج از جمع نارنجی پوشان را مطرح کردند و پرویز مظلومی نیز از پایان نیمه کاره این اردو ناراحت شد و در ضمن شایعاتی در مورد انحلال باشگاه مس به میان آمد. روز چهارشنبه اوج نگرانی های فوتبالدوستان کرمانی بود.در این روز اکثر سایت های خبری از قول مظلومی خبر استعفای او وهمچنین پاره کردن قرارداد بازیکنان را منتشر ساختند. این خبر مقدمه ای برای منحل شدن باشگاه مس کرمان بود.
نشست مسئولین
چهارشنبه شب نشست مدیران کارخانه مس با حضور مسئولین این باشگاه درباره وضعیت تیم مس تشکیل شد و مدیران ساعاتی را در کنار یکدیگر به بحث و گفت وگو پرداختند. پس از ساعت ها مذاکره در نهایت پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی در دستور کار مسی ها قرار گرفت و به تمامی این مشکلات پایان داد.
مظلومی: برخی ها شیطنت کردند
پس از این اتفاقات واکنش سرمربی مس در این خصوص جالب توجه بود. مظلومی با رد اظهارات منتسب به وی مبنی بر این که استعفا داده و قرارداد بازیکنان را پاره خواهد کرد، گفت: خوشبختانه مشکلات برطرف شده است. ضمن آن که بحث قرارداد بازیکنان به من هیچ ارتباطی ندارد و تصور می کنم برخی رسانه ها در این زمینه شیطنت کرده اند! به هر حال مسئولین کارخانه مس چهارشنبه شب جلسه داشتند و مشکلات حل شده است. طبق توافق انجام شده تعهدات مالی باشگاه پرداخت خواهد شد و تمرینات مس کرمان زیر نظر من از روز شنبه آغاز می شود. امیدوارم بتوانیم از فرصت باقی مانده استفاده کنیم و در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا موفق باشیم.
برهانی نژاد: ما زحمت کشیدیم، پرسپولیس آسیایی شود؟ هرگز!
اما صحبت های عبدالرضا برهانی نژاد، مدیرعامل باشگاه مس در مورد این اتفاقات؛ برهانی نژاد در ابتدا گفت: مشکل کوچکی به وجود آمده بود که آن را بزرگ جلوه دادند. از این دست اتفاقات در تمام تیمها اتفاق می افتد اما اتفاق باشگاه مس را بیش از حد بزرگ کردند. این که می گویند باشگاه ما منحل شده است، صحت ندارد.وی ادامه داد: من با پرویز مظلومی صحبت هایی را انجام دادم.او به من گفت که اگر شرایط جور نشود در مس نمی ماند که خوشبختانه همه چیز حل شد و مظلومی در تیم ماندنی شد.وی در خصوص ترک اردوی تیم در اردبیل توسط چندتن از بازیکنان اظهار داشت: این موضوع به بدقولی من برمی گشت. بحث مالی بود که باید پول نفرات را پرداخت می کردیم که این اتفاق نیفتاد. به هرحال من از تمام نفرات عذرخواهی کردم وقول دادم که به زودی و ظرف روزهای آینده پول بازیکنان را پرداخت کنیم. با این حال معتقدم بازیکنان نباید اینقدر زود صبرشان لبریز می شد و اردو را ترک می کردند. به نظر من شخصی بازیکنان را تحریک کرده بود و این حرکت هدایت شده بود، مطمئن باشید تا روزی که من هستم مس با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.وی همچنین گفت: متاسفانه در این دوره هر کس موفق باشد را می خواهند زمین بزنند. دشمنان این عده زیاد می شود اما من این اجازه را نمی دهم. یک تیم شهرستانی بعد از ۳ سال حضور به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و اجازه نمی دهیم تیمی دیگر جایگزینش شود. ما زحمت کشیده ایم و اجازه نمی دهیم پرسپولیس جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند.برهانی نژاد در رابطه با وضعیت میثم منیعی اضافه کرد: منیعی هم از ما پول گرفته و هم با ما قرارداد دارد. باشگاه استیل آذین مدعی است که این بازیکن با آنها قرارداد دارد. ما از جذب وی کوتاه نمی آییم و تحت هر شرایطی او را نگه می داریم. یک مدافع و یک دروازه بان هم به جمع نفرات خود می افزاییم.این طور که از شواهد پیداست همه چیز حل شده و مسی ها در آرامش کامل به سر می برند اما دیروز دوستی زیر گوشمان گفت که اگر تا دوشنبه پول بازیکنان مس پرداخت نشود شاهد جنجال های جدیدی در باشگاه مس خواهیم بود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد