لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

عضویت در بسیج ؛ شرط باشگاه استقلال برای لیدرها !

 

 

 

                سایت رسمی باشگاه استقلال، فرمی را برای عضویت لیدرها منتشر کرده که در آن شرایط جالبی برای لیدر شدن قید شده است. بعد از برخورد قاطعی که سال گذشته با لیدرهای استقلال شد، حالا قرار است که لیدرهای این تیم با دقت بیشتری انتخاب شوند تا باشگاه بتواند «هماهنگی در تشویق، انسجام و پیشبرد امور فرهنگی در سکوهای محل برگزاری مسابقات» را تامین کند. 

در این فرم بخشی برای مسابقه فعالیت فرهنگی و عضویت در بسیج در نظر گرفته شده است. در نظر گرفتن این شرایط برای لیدرهای استقلال با اینکه چندان ربطی به مسابقه ورزشی و کاری که قرار است روی سکوها انجام دهند، ندارد اما با توجه به حضور مجید پورسیف به عنوان رئیس کانون هواداران استقلال چندان دور از ذهن نیست. 

سال گذشته برخورد قاطعی با لیدرهای استقلال شد که کارگردانی آن برعهده پورسیف بود. آن روزها در حالی در حاشیه یکی از تمرین‌های استقلال، پلیس امنیت تهران، لیدرها را بازداشت کرد که آنها شعارهایی را در هواداری از قلعه‌نویی و علیه واعظ‌آشتیانی، مدیرعامل باشگاه سرداده بودند. مدتی بعد از آن هم همه لیدرهای بازداشت‌شده از طرف فدراسیون برکنار شدند تا حالا استقلال چند هفته مانده به آغاز فصل بعدی، لیدرهایی را برای فرستادن روی سکوهای تشویقی تیم دست‌وپا کند.  

در بخش‌هایی از این فرم سوالاتی مثل «سابقه فعالیت فرهنگی و عضویت در بسیج با ذکر محل و نوع فعالیت؟» وجود دارد. البته در این فرم سوالات عجیب و غریب دیگری هم هست. مثلا متقاضیان لیدر شدن باید در خصوص اینکه تاکنون عمل جراحی داشته‌اند یا نه، توضیح بدهند. «رنگ چشم» و «رنگ مو» و «قد» و «گروه خونی» هم جزو مواردی است که در فرم ثبت‌نام برای هواداران وجود دارد.   

کسانی که مایل به همکاری با باشگاه در زمینه لیدری هستند، باید این فرم را که روی سایت رسمی باشگاه استقلال وجود دارد، کامل پر کنند و به دفتر کانون هواداران باشگاه استقلال ارسال کنند. گویا قرار است در فصل جدید لیگ برتر، لیدرهایی، استقلال را همراهی کنند که به تایید کامل رسیده‌اند و البته شعارهایی را سر می‌دهند که باب میل مدیریت باشگاه است!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد