لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

حجازی : قلعه نویی بنز سوار می شود و بقیه پیکان!!

 

 

ناصر حجازی حرف دلش را می زند چه به کسی بر بخورد و چه کسی از حرف او ناراضی باشد. از دید حجازی سپاهان با این همه خرج و مخارج آسانترین کار را برای قهرمانی دارد.
•اکثر تیم ها برای فصل جدید خوب بسته شده اند تا همین مساله گویای بالا بودن رقابت بین تیم ها در فصل جدید باشد شما به بالا رفتن جذابیت بازی ها در فصل جدید اعتقاد دارید؟
- تمام تیم ها خوب بسته شده اند؟ به عقیده من فقط ۳ تیم برای فصل جدید خوب بسته شده اند. سپاهان که ۷ ، ۸ ملی پوش دارد. تمام بازیکنان ایران در تیم سپاهان هستند. ذوب آهن هم که استخوان بندی فصل گذشته اش را حفظ کرده و به همین دلیل حرف برای گفتن زیاد دارد و استقلال هم می تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد.
•شما بر این عقیده هستید که رقابت برسر قهرمانی بین این ۳ تیم است؟
- درست است. بیشترین پولی که در فوتبال ایران خرج شده باید در باشگاه سپاهان جستجو کرد. اگر سپاهان قهرمان نشد باید به فوتبال شک کرد. آنها اینقدر هزینه کرده اند که سپاهان در قیاس با تیم های دیگر مثل بنز با پیکان است. تیم های دیگر حکم پیکانی را دارند که نمی تواند با بنز به رقابت بپردازد.
•با این حساب باید سپاهان را تیم قهرمان دانست؟
- همینطور است. عقل و منطق می گوید که سپاهان با این همه هزینه قهرمان است. مدیرعامل این باشگاه هم گفته که ما برای قهرمانی در آسیا تیم خود را بسته ایم. متاسفانه خیلی تیم های ما برای فصل جدید تضعیف شده اند. پیکان، مقاومت، ابومسلم، راه آهن و... تیم هایی هستند که خیلی از بازیکنان کلیدی خود را از دست داده اند و به همین دلیل نمی توانند حرف چندانی برای گفتن داشته باشند.
•و پرسپولیس؟
- آنها هم ۴ ، ۵ بازیکن بیشتر نگرفته اند. وضعیت پرسپولیس درست مثل فصل قبل است. نه به خوبی خود را تقویت کرده و نه آن چنان مهره ای را از دست داده است.
•پس با این حساب رتبه اش هم مثل فصل قبل می شود.
- همینطور است. من فکر می کنم آنها به رتبه چهارم یا پنجم جدول دست پیدا کنند. پرسپولیس تغییر آنچنانی نکرده و به همین دلیل وضعیتش مثل فصل قبل می شود.
•مرفاوی مربی جوانی است، به نظرتان او می تواند استقلال را به موفقیت برساند؟
- استقلال برای فصل جدید خوب بسته شده است. رقابت برای قهرمانی بین این تیم و سپاهان است. اگر تیم مرفاوی حمایت شود آنها می توانند به اهداف خود دست پیدا کنند. تیم قلعه نویی حکم بنز را دارد و به همین دلیل واقعاً سخت است که بتوان مقابل این تیم ایستاد. با این همه هزینه و مخارجی که سپاهان کرده، من براین عقیده هستم که سپاهان کار سختی برای قهرمانی ندارد. وقتی ۴ بازیکن آن ۲ میلیارد هزینه داشته اند، قهرمان نکردن این تیم دشوارترین کار است. قلعه نویی سوار بر بنز است و بقیه سوار بر پیکان. با این وضعیت کدام تیم قهرمان می شود؟
•شما به عنوان یک استقلالی، دوست دارید که تیم مرفاوی قهرمان شود؟
- به هر حال آرزوی من سربلندی استقلال است. همه من را به عنوان یک استقلالی می شناسند و به همین دلیل من امیدوارم که این تیم بتواند قهرمان شود. همینکه هواداران استقلال از قهرمانی تیم خود خوشحال باشند، برای من کافی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد