لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

اولیایی: تا امشب منتظر جواب استقلال هستم !!

 

              

                          اختلاف باشگاه پاس و استقلال همچنان ادامه دارد. کاظم اولیایی به عنوان مدیر عامل پاس قبل از بیان خیلی حرف ها از اعضای هیات مدیره استقلال یک سوال دارد.
•اختلافات شما با باشگاه استقلال خیلی اوج گرفته است دلیلش چیست؟
- با مدیریت مدرنی که در استقلال حاکم است، باید چنین اتفاقاتی هم صورت بگیرد. سوال من از مسئولان استقلال این است که آیا این بیانیه ها نقطه نظر تمام مسئولان این باشگاه است؟ زریبافان، نفریه، دانشجو، امیدوار رضایی همه باید سوال من را جواب بدهند این بیانیه ها که از سوی باشگاه استقلال صادر می شود مورد تایید آنها هم است؟
•یعنی شما معتقدید در این بین واعظی یک تنه حرکت می کند؟
- من فقط این را می گویم که تا فردا شب (امشب) منتظر جواب اعضای هیات مدیره استقلال هستم و با واعظی کاری ندارم. اول آنها باید جواب من را بدهند که آیا این بیانیه ها مورد تایید آنها است. فردا شب (امشب) در کنفرانس خبری همه چیز را می گویم. البته اگر آنها جواب من را بدهند، خیلی حرف برای گفتن دارم.
•صحبت بر این است که چون عمران زاده از پاس جدا شده و به استقلال آمده شما با آبروی او بازی کرده اید؟
- گفتم که اول باید مشخص شود در استقلال چه کسی کاره است؟ من به پاسخ مستقل از اعضای هیات مدیره این باشگاه نیاز دارم.
•اصلاً درست است که شما در مورد محروم شدن عمران زاده نقش داشتید و با نامه های محرمانه به سازمان باعث محرومیت او شده اید؟
- در کنفرانس خبری همه چیز را می گویم! اما اول منتظر پاسخ مسئولان استقلال هستم.
•انگار طرف صحبت شما اصلاً واعظی نیست؟
- بله همینطور است. من خودم آنجا عمری کار کرده ام و همه من را می شناسند. نیازی هم به معروف شدن ندارم اما با این حال باید نظر مجموعه باشگاه استقلال هم برایم روشن شود. مگر آنها در استقلال نیستند پس چرا در این خصوص حرفی نمی زنند؟ اول باید این بیانیه ها مورد تایید اعضای هیات مدیره قرار بگیرد و بعد از آن من هم همه چیز را بیان می کنم.
•شما براین عقیده هستید که اعضای هیات مدیره استقلال باید این بیانیه ها را تایید کنند اما با این حال باید قبول کنید در حال حاضر واعظی نقش اصلی را در باشگاه استقلال پیاده می کند.
- من از او پاسخی نمی خواهم و دوست هم ندارم پاسخی بدهم. بنده پس از این بیانیه ها جواب دارم اما قبلش می خواهم اعضای هیات مدیره استقلال هم این بیانیه ها را تایید کنند و بعد به من خرده نگیرند و نگویند که چرا این حرف ها را زده ای. نمی خواهم حرف هایم به کسی بربخورد.
•اگر اعضای هیات مدیره جواب شما را ندهند؟
- حرفی نمی زنم. من در کنفرانس خبری حرف هایم را می زنم. اتفاقاً چند خبرنگار خارجی هم در کنفرانس ما هستند با محکمه و عدله از خود دفاع می کنم. مالک اصلی استقلال هواداران آن هستند نه کسانی دیگر.
•شما قبلاً مدیر استقلال بودید اصلاً مدیریت واعظی را چطور می بینید؟
- من پاسخی کوبنده دارم اما به وقتش حرف هایم را می زنم.
•جواب سوال من را ندادید چقدر در محرومیت عمران زاده نقش داشتید؟
- جواب این سوال را نمی دهم چون اگر الان بگویم از مزه می افتد.
•چطور شد که امیدهای استقلال را در میانه راه به تهران بازگرداندید؟
- در بیانیه باشگاه استقلال آمده بود بالاترین مسئول استان به ما گفته بیایید و یک مقام غیرمسئول استقلال را به تهران بازگردانده است.
•گویا پورحیدری امیدهای استقلال را برگردانده بود درست است؟
- مگر پورحیدری غیرمسئول است؟ من آخر نفهمیدم منظور آنها چه کسانی بود.
• جنگ استقلال و پاس چه زمانی تمام می شود؟
- اول باید برای من مشخص شود که صاحب این بیانیه ها چه کسی است؟ جامعه ایران خادمین خودش را به خوبی می شناسد و به همین دلیل من هم فعلاً سکوت می کنم.
•شما نمی خواهید بیانیه بدهید؟
- من مثل استقلالی ها اهل بیانیه نیستم. بیانیه یعنی موضع تمام باشگاه به یک فرد خاص. خوشبختانه آنقدر با تجربه هستم که توانایی دفاع از خود و بیان حقایق را داشته باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد