لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتری ها در صف قطار و اتوبوس؛ ما پرواز نمی‌کنیم!!!!!!!

 

 

 

 

سوانح هوایی اخیر و افزایش تعداد قربانیان مسافران هوایی، بخش قابل توجهی از پیکره ورزش را تحت‌الشعاع قرار داده و شروع لیگ برتر فوتبال را با افزایش سفرهای زمینی تیم‌‌‌ها مترادف کرده است.
به نقل از سایت گل، چنانکه بسیاری از بازیکنان حاضرند رنج و خستگی سفرهای زمینی را به‌جان بخرند و حتی تعدادی از آنها معذور بودن از مسافرت هوایی را به‌عنوان یکی از پیش‌شرط‌های قرارداد خود عنوان کرده‌اند. در این گیرودار بازیکن بوسنیایی که مشغول مذاکره با فولاد خوزستان بود و به توافق اولیه هم دست یافته بود پس از شنیدن خبر سقوط هواپیماهای ایران حاضر به ادامه مذاکرات برای رسیدن به توافق نهایی نشد و قید حضور در لیگ برتر ایران را زد.۲ اتفاق و سانحه هوایی که منجر به از دست رفتن جان ۱۹۵ نفر شد تعداد کنسلی سفرهای هوایی را به‌حد فزاینده‌ای افزایش داده و این روزها اغلب فوتبالیست‌ها برای حفظ جان خود سفرهای زمینی را ترجیح می‌دهند. برای آنها دیگر به‌موقع رسیدن و داشتن زمان کافی برای استراحت مهم نیست.
ما می ترسیم
استقلال اهواز اولین تیم لیگ برتری است که به‌طور جدی جایگزین کردن سفرهای زمینی به‌جای مسافرت‌های هوایی را بررسی می‌کند. عبدالحمید رمضانی، سرپرست این تیم از تردید و امتناع اغلب بازیکنان استقلال اهواز از سفر با هواپیما صحبت می‌کند: پس از دومین سانحه هوایی که رخ داد چند بازیکن استقلال اهواز به‌طور همزمان و هماهنگ اعلام کردند، ترجیح می‌دهند از این پس با سفرهای زمینی تیم را همراهی کنند. شخصا به آنها حق می‌دهم. خود من به‌دلیل پستی که دارم همواره مسیر تهران- اهواز را با پروازهای هوایی طی می‌کنم و ترس و دلهره عجیبی دارم.
سرپرست استقلال اهواز از راهکارهای باشگاه متبوعش در جهت حفظ امنیت جانی بازیکنان می‌گوید: جلسات متعددی را با حضور مدیرعامل باشگاه برگزار کردیم و به این نتیجه رسیدیم که انتخاب مسیر ریلی و سفر با قطار بهترین راهکار است. چند روز پیش وقتی در تهران بودم با وحید هاشمیان و جواد نکونام صحبت می‌کردم و نکته جالب از زبان آنها این بود که در اسپانیا و آلمان به‌رغم امنیت بالای پروازها اغلب تیم‌ها با قطار مسافرت می‌کنند. ما انتخاب مسیر ریلی را با جدیت دنبال می‌کنیم .
هواپیما؟هرگز!
از سوی دیگر، تعدادی از بازیکنان هم که پیش از این از مسافرت‌های هوایی هراس داشتند، دیگر حاضر نیستند حتی از پلکان هواپیما بالا بروند آنچه می‌تواند در آستانه آغاز لیگ نهم، فوتبال ایران را با چالش جدی مواجه می‌کند.سهراب انتظاری، بازیکن فصل پیش راه‌آهن است که عدم موافقت مسئولان باشگاه راه‌آهن با مسافرت‌های زمینی را دلیل اصلی جدایی خود و پیوستن به شهرداری تبریز می‌داند: فصل پیش به‌‌دلیل ترس از پرواز در سفرها با ماشین، راه‌آهن را همراهی می‌‌کردم.پس از اتفاقات اخیر از باشگاه خواستم عدم سفر با هواپیما را در یکی از بندهای قرارداد من بگنجاند که مورد موافقت قرار نگرفت. انتظاری حتی بازی در لیگ دسته اول را به بازی در لیگ برتر با سفرهای هوایی ترجیح داده است.
قلعه نویی تایید کرد
آخرین واکنش نسبت به وقایع و اتفاقات هوایی اخیر از سوی مدیران باشگاه سپاهان دیده می‌شود در حالی که قرار بود سپاهان و ابومسلم امروز در دیداری دوستانه به مصاف هم بروند باشگاه سپاهان طی تماسی با مسئولان باشگاه ابومسلم به دلیل سانحه‌ای که چند روز پیش در فرودگاه مشهد رخ داد، انصراف خود را از این سفر اعلام کردند. این نکته ای است که قلعه نویی در مصاحبه اش آن را تایید می کند.از چهره‌های سرشناسی که به وحشت از سفر با هواپیما شهره‌اند می‌توان از علی پروین، صمد مرفاوی و علیرضا نیکبخت‌ نام برد؛ آنها اما این روزها اکثر بازیکنان و مربیان لیگ‌برتری را کنار خود می‌بینند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد