لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

شکایت‌ نامه استقلال علیه قلعه نویی !!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

                   همه چیز از سوال یک خبرنگار در انتهای فصل گذشته آغاز شد که درباره ادامه مصدومیت‌های رینالدو کرزادو بازیکن پرویی استقلال پرسید.
به نقل از سایت گل، این بازیکن که با قیمتی نسبتاً‌ گران و به عنوان یک ستاره به استقلال پیوسته بود، هرگز نتوانست برای تیمش چاره ساز باشد. امیر قلعه نویی در پاسخ به سوال آن خبرنگار گفت:«رینالدو نباید زود به تمرینات ما اضافه می‌شد. ما به او بیش از حد فشار آوردیم و او مصدوم شد.»
باشگاه استقلال بعد از اتفاقات انتهای فصل گذشته،‌رابطه مناسبی با امیرقلعه نویی ندارد. آنها که همیشه سعی داشته‌اند در این رویارویی دست بالا را در اختیار داشته باشند، شکایت‌نامه‌ای را علیه امیرقلعه نویی تنظیم خواهند کرد که استناد آن به گفت‌وگوی تلویزیونی قلعه نویی در انتهای فصل گذشته است. شکایت‌نامه استقلال که در فوتبال ایران سابقه نداشته، به نوعی بی‌مسئولیتی او را نسبت به بازیکن تیمش هدف قرارداده و استقلال از قلعه نویی به دلیل مصدوم شدن رینالدو غرامت خواهد خواست.
این لایحه به انضمام مدارک پزشکی سفت و سخت به کمیته انضباطی فرستاده خواهد شد. گفته می‌شود تاریخ ارسال این نامه هفته آینده است. این اولین باری است که یک مربی در حیطه مسئولیت‌های گروهی،‌ در فوتبال ایران مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.گفتنی است قلعه نویی از دستمزد فصل گذشته خود مبلغی از باشگاه طلبکار است. 

 

*** ظاهراٌ‌ این واعظی آشتیانی دست بردار نیست و تا قبر هم دنبال امیر قلعه نویی میره !  

این مدیر از خود راضی که بمعنای واقعی مثل یه دیکتاتور رفتار می کنه ،‌ با بیرون کردن قلعه نویی خواست به همه ثابت کنه که قهرمانی استقلال در فصل قبل ربطی به قلعه نویی نداره و دسترنج شخص واعظی آشتیانیه !! 

بعد هم یه آدم بی زبون و حرف گوش کن به اسم صمد مرفاوی را آورده که بدون اجازه واعظی آب هم نمی خوره و یه کمیته فنی هم گذاشته بالای سرش که تکون نخوره !! 

حالا هم می خواد با گیر دادن به قلعه نویی فرافکنی کنه و خرید احمقانه فصل رضا رجبی (همون رینالدوی شوت همیشه مصدوم) ‌را ماست مالی کنه و با استناد به مصاحبه قلعه نویی بگه که این فسقلی سالم بوده و در اثر تمرینات قلعه نویی مصدوم شده! 

خداییش به این واعظ چی میشه گفت ! 

جز اینکه مرد حسابی اگه خیلی عرضه داری تیم را و جمع و جور کن برای فصل بعد یه چاره حسابی بکن که به پست بد تیمهایی خواهی خورد! 

این را هم بگم که خیلی از طرفداران استقلال بخاطر عملکرد احمقانه واعظی با استقلال مشکل پیدا کردند و یه جورایی خواستار شکست استقلال مقابل سپاهان هستند !! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد