لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

افشای متن نامه پیشنهاد انصاری فرد به علی کریمی !

 

 

 

               محمودرضا فاضلی با انتشار نامه ارسالی عباس انصاری فرد به وی درباره تمدید قرارداد علی کریمی به ابهامات توافق طرفین پایان داد. 

محمود رضا فاضلی با ارسال این نامه برای خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این باره اظهار کرد: در حاشیه انتشار این نامه خطاب به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گویم که اگر اختلاف نظری درباره توافق علی کریمی با باشگاه پرسپولیس بوده است، چرا زودتر از اینها صحبتی از این مساله نشده و اکنون اعلام می کنند که تا ساعت ۱۲ منتظر او می مانیم! وی افزود: همچنین طبق قانون و حتی پیشنهاد باشگاه در نامه ارسالی، مبلغ ۳۰درصد از کل قرارداد به عنوان پیش قرارداد پرداخت می شود و مبلغ ذکر شده از قول مدیریت باشگاه برای پرداخت به کریمی خلاف قانون و عرف نیست. 

فاضلی با تکذیب بندی از قرارداد کریمی مبنی بر داشتن اختیار جدایی اش از پرسپولیس در هر مقطع زمانی طول فصل، گفت: مگر فدراسیون فوتبال ایران قانون ندارد؟ مگر مسئولان باشگاه نسبت به قوانین بین المللی فوتبال آگاهی لازم را ندارند؟ چرا که در قرارداد قید شده است که طبق قانون و زمان نقل و انتقالات که همه بازیکنان می توانند در آن مقطع به تیم دیگری بپیوندند، علی کریمی هم بتواند چنین اختیاری داشته باشد. 

وی تاکید کرد: علی کریمی در حال حاضر بازیکن آزاد است و در هر مقطع زمانی حتی پس از گذشت ۲ ، ۳ هفته از شروع مسابقات لیگ می تواند به هر تیمی که جای خالی داشته باشد، بپیوندد و اینکه آقایان تنها ساعات پایانی امشب را آخرین فرصت پیوستن کریمی به پرسپولیس می دانند، خود نوعی بیان اشتباه قانون به مردم است. ضمن این که شنیده ام مدیرعامل باشگاه در جریان تمرینات پرسپولیس به هواداران به نقل از بنده گفته است که کریمی خواهان دریافت تمام مبلغ قراردادش است که چنین نیست و می خواهم به مردم و هواداران پرسپولیس بگویم که این نامه به صورت رسمی حاوی پیشنهاداتی بوده که مسئولان باشگاه خود آن را به ما اعلام کردند و اکنون خلاف آن رفتار کرده و نظر می دهند. 

متن نامه عباس انصاری فرد به مدیر برنامه های کریمی به شماره ۸۸/۱- ۷۷۴ مورخ ۲۳/۴/۸۸ به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
برادر ارجمند جناب آقای فاضلی مدیر برنامه های محترم جناب آقای علی کریمی
با سلام
طبق مذاکرات شفاهی با حضرتعالی پیشنهاد باشگاه برای جذب و عقد قرارداد با آقای علی کریمی به شرح ذیل است:
۱- مبلغ کل قرارداد ۳ میلیارد ریال می باشد که طبق روال و عرف در طول فصل در چند مرحله پرداخت می گردد.
۲- ۳۰درصد از کل قرارداد در زمان امضای آن و ثبت در هیات فوتبال استان تهران پرداخت می گردد.
ضمنا با توجه به اردوی تیم در خارج از کشور نتیجه را به باشگاه اعلام فرمایید.
۳- سایر موارد در حضور آقای علی کریمی نهایی و مشخص می گردد.
ضمنا کسری مبلغ مورد درخواست آقای کریمی در طول فصل با توجه به فعالیت های اقتصادی در باشگاه و از طرق مختلف جبران خواهد گردید.
عباس انصاری فرد

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد