لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

تساوی پرسپولیس و پیکان !

 

 

 

                        در یک بازی تدارکاتی دیروز ۲ تیم لیگ برتری پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه ایران خودرو به مصاف هم رفتند. این بازی که قرار بود ساعت ۱۷ آغاز شود با حدود ۵۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.ترکیب ۲ تیم در این دیدار به شرح ذیل است:
پرسپولیس
میثاق معمارزاده (علیرضا حقیقی)، شیت رضایی (ضیاءنیک نفس)، کریم باقری (محمد پروین)، علیرضا محمد، مجتبی زارعی، حسین بادامکی (اکبر صغیری)، جلال اکبری، حمید علی عسکری، هادی نوروزی ،(سامان آقازمانی)، میثم بائو (مهدی شیری) و مجتبی شیری (وستیلی)
سرمربی: زلاتکو کرانچار
ترکیب اولیه پیکان
مسعود غلامعلی زاد، مهدی تاجیک، میثم رضاپور، محمدرضا طهماسبی، سعید لطفی، علی میربزرگی، جهانگیر عسکری، علیرضا عباسفرد، علی غلام، حمید هدایتی و حسن اسلامی
سرمربی: حمید درخشان
پروین در جایگاه ویژه
علی پروین بازیکن و سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس از مهمانان ویژه این دیدار بود. همچنین دکتر زادمهر، آرش فرزین، مدیرعامل باشگاه پیکان، رئیس هیات مدیره پیکان و همایون بهزادی از مهمانان دیگر حاضر در جایگاه ویژه بودند.
شعار علیه علی کریمی و تشویق پروین
با توجه به اینکه دیروز علی کریمی قراردادش را با استیل آذین به ثبت رساند تماشاگران پرسپولیس در این دیدار شعارهایی علیه او دادند و دلیل جدا شدن او از پرسپولیس را مسائل مالی می دانستند. همچنین هواداران پرسپولیس علی پروین را در این دیدار تشویق کردند و عکس بزرگ او را در جایگاه تماشاگران نمایان کردند.
استقبال شدید هواداران
این دیدار با استقبال شدید هواداران مواجه شد که در طول مسابقه به تشویق ۲ تیم پرداختند. هواداران از ساعت ۱۶ پشت درهای ورزشگاه تجمع کرده بودند.
شرح بازی
این دیدار را یکی از مربیان تیم های پایه پیکان قضاوت می کرد. این دیدار حدوداً متعادل برگزار شد. مربیان ۲ تیم در این دیدار بیشتر به فکر محک زدن بازیکنان بودند و تغییرات زیادی را در تیمشان انجام دادند. در دقیقه ۲۵ هادی نوروزی با یک شوت از پشت محوطه جریمه گل اول مسابقه را به ثمر رساند. بعد از این گل پیکان بازی را در دست گرفت که در صحنه هایی عدم هماهنگی دروازه بان و خط دفاع پرسپولیس را آشکار کرد.سپس در نیمه دوم بازیکن برزیلی تیم پرسپولیس به نام وستیلی روی پاس بادامکی در دقیقه ۶۷ توپ را وارد دروازه حریف کرد تا سرخپوشان روحیه مضاعف بگیرند. بعد از ین پیکانی ها به خودشان آمدند ودر دقیقه ۸۰ روی خروج بد حقیقی علی سلمانی اختلاف را کمتر کرد و در دقایق پایانی روی نفوذ اشکانف این بازیکن توپ را وارد دروازه حریف کرد. بنابراین این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ دو تیم پایان یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد