لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

فیروز کریمی: باید بافتنی ببافم و کتلت درست کنم !!

 

 

 

                      فیروز کریمی سرمربی فعلی داماش گیلان به دلیل رعایت نکردن منشور اخلاقی از مربیگری در لیگ برتر محروم شد اما او همچنان مصاحبه های جنجالی اش را ادامه می دهد. 

کریمی فصل گذشته بارها از مشکلات فوتبال ایران در مصاحبه هایش صحبت کرد که در بیشتر مواقع حرف های او در قالب طنز بود. این موضوع برای مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ چندان خوشایند نبود و در نهایت آنها این تصمیم را گرفتند که فیروز از فعالیت در لیگ برتر محروم شود. شاید سازمان لیگ فکر می کند عدم حضور کریمی در لیگ برتر باعث خواهد شد تا مصاحبه های او بازتاب چندانی نداشته باشد. 

اما حتی مربیگری فیروز در لیگ دسته اول هم نگاه ها را از او دور نخواهد کرد و حتی این مربی بعد از قطعی شدن محرومیت اش هم با صراحت گفت: من هرگاه صلاح بدانم مصاحبه می کنم و مشکلات این فوتبال را می گویم.با وجود این که کریمی یک سال محروم شده، اما همچنان مصاحبه های حاشیه ای او ادامه دارد. فیروز در مورد منشور اخلاقی همچنان با موضع منفی صحبت می کند. او گفت: بحث منشور اخلاقی توافق نامه ای بود که به امضای اکثر مدیران باشگاه ها رسید و به نظر من یک قانون من درآوردی است. این قانون شامل گیردادن به موی بازیکنان، مصاحبه ها و مسائل مختلف دیگر می شود. البته خوشبختانه موی من مشکلی ندارد اما از ناحیه چشم چپ مشکل دارم و نمی توانم خوب ببینم. فصل گذشته هم در استادیوم حافظیه گفتم که نور ورزشگاه کم است و نمی توانستم گوشه زمین را ببینم و باید با خودم چراغ قوه به کنار زمین می بردم. 

کریمی تاکید می کند: با این شرایط چند وقت پیش گفتم که باید به فکر بازنشستگی باشم و با نشستن در خانه یا کاموا ببافم و یا اینکه کتلت درست کنم. البته امیدوارم که در منزل شخصی ام دیگر بحث منشور اخلاقی مطرح نباشد تا مثلاً مجبورم کنند پابرهنه یک گوشه ای راه بروم.صحبت های کریمی نشان می دهد که او همچنان از محرومیت اش به دلیل رعایت نکردن منشور اخلاقی به شدت ناراحت است و باز هم سازمان لیگ را مورد حمله قرار می دهد. به نظر می رسد که عزیزمحمدی و یا تاج به زودی جواب حرف های کریمی را بدهند.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد