لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

پورحیدری: بدون سرمربی در لیگ شرکت می کنیم تا روی بعضی ها کم شود!

 

 

 

                 این روزها در مورد انتخاب سرمربی تیم پاس همدان صحبت های بسیاری مطرح است. عده ای از سرمربیگری منصوریان در این تیم صحبت می کنند در حالی که هنوز این موضوع جدی نشده است. منصور پورحیدری، مدیرفنی باشگاه پاس در این خصوص صحبت های جالبی را مطرح کرد. او در پاسخ به برخی ها که عدم انتخاب سرمربی پاس را منفی تلقی می کنند اظهار داشت که پاس در این فصل بدون سرمربی در لیگ شرکت می کند.
• خبر انتصاب منصوریان به عنوان سرمربی پاس صحت دارد؟
- خیر، منتظریم تا کلاسهای مربیگری که منصوریان در آن شرکت کرده تمام شود و بعد از آن در این خصوص تصمیم می گیریم.
• اما دیروز از قول شما مصاحبه ای در یکی از روزنامه چاپ شده بود که گفته بودید منصوریان سرمربی پاس است و مثل کوه پشت او می ایستید!
- من چنین صحبتی نکردم. فقط گفتم منصوریان خوب کار می کند و احساسم بر این است که او در آینده ای نزدیک با توانایی هایی که دارد به مربی خوب تبدیل می شود. مطمئن هستم علیرضا یکی از بهترین مربیان فوتبال کشورمان خواهد شد. او در تمرینات پاس بسیار خوب و باتجربه عمل می کند و هر کس نداند فکر می کند علیرضا یکی از مجرب ترین مربیان است.
• گفته می شود شما با منصوریان اختلاف دارید و به همین خاطر نمی خواهید او سرمربی شود. صحت دارد؟
- چرا باید مشکل داشته باشم. من مسئول فنی پاس هستم. متاسفم که این مسائل را مطرح می کنند. معتقدم برخی از همکاران شما که انگشت شمارند نه تنها این مساله را بیان می کنند که به دنبال ایجادحاشیه در تمام تیمها هستند. قبلاً هم این موضوع را گفتم که به برخی از خبرنگاران و نویسندگان برخورد ما منظورم همه شما عزیزان نبودید. باز هم می گویم این افراد وجود دارند اما تعداد کمی هستند.
• پس چرا اینقدر در انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی دست دست می کنید؟
- دلیلی ندارد من با منصوریان مشکل داشته باشم. ما منتظریم کلاسهای مربیگری او به پایان برسد و بعد در مورد سرمربی تصمیم بگیریم.
•اگر کلاسهای مربیگری منصوریان تا شروع لیگ به اتمام نرسد تکلیف چیست؟
- این کلاسها تا قبل از آغاز لیگ به اتمام می رسد اما مساله این است که هر کلاسی امتحانی دارد و او باید در امتحانات موفق باشد.
• برخی از بازیکنان پاس اعلام کرده اند منصوریان را به عنوان سرمربی می شناسیم. حال چطور می گویید که منصوریان هنوز سرمربی نشده است؟
- یک بازیکن هیچ گاه نمی تواند برای باشگاه تصمیم بگیرد. یک بازیکن باید منتظر باشد تا باشگاه در خصوص سرمربی تصمیم بگیرند و این موضوع طوری نیست که فوتبالیست بخواهد در موردش صحبت کند.
• اگر منصوریان در امتحانات کلاس مربیگری قبول نشود تکلیف چیست؟
- چیزی که من در منصوریان دیدم مطمئن هستم که می تواند از امتحانات موفق بیرون بیاید. چه رد شود و چه قبول من مسئول فنی و پاسخگویی هستم.
• با تمام این تفاسیر نظر شخصی ام به این است که تیم پاس از نداشتن سرمربی متضرر می شود؟
- ایرادی ندارد. من به عنوان مدیر فنی مسئول پاسخگویی هستم. کادر فنی پاس زیرمجموعه من است و این من هستم که باید در خصوص مسائل فنی اظهار نظر کنم. اگر نتیجه نگیریم منصور پورحیدری پاسخگوست و بعد از آن کادر فنی ام را بازخواست می کنم.
• با این حال من هنوز هم از ماجراهای باشگاه پاس سر در نیاورده ام!
- اصلاً می خواهیم بدون سرمربی در مسابقات شرکت کنیم تا روی بعضی ها کم شود.
• اما طبق قانون شما نمی توانید این کار را انجام دهید؟
- بدون سرمربی در لیگ شرکت می کنیم تا ببینیم چه کسی می خواهد حرف بزند!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد