لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

قلعه نویی: بعضی‌ها برای دوران بازنشستگی خود هم مصاحبه می‌کنند!

 

 

                            در آستانه دیدار حساس استقلال تهران و سپاهان اصفهان، حملات امیررضا واعظی آشتیانی و امیر قلعه‌نویی علیه یکدیگر شدیدتر شده و سرانجام آنها روز گذشته علیه هم به کمیته انضباطی شکایت کردند.
با توجه به شرایط حساس بازی روز جمعه، انتظار می‌رفت که سیاست طرفین دوری از حاشیه باشد تا آرامش در اردوی استقلال و سپاهان برقرار شود ولی گویا قرار نیست قلعه‌نویی و واعظی آشتیانی عقب‌نشینی کنند و اختلافات آنها روز به روز شدیدتر می‌شود. با این شرایط بازی روز جمعه تبدیل به یکی از ویژه‌ترین بازی‌های چند سال اخیر فوتبال ایران خواهد شد هرچند که قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرگزاری فوتبال به هیچ عنوان این مسابقه را برای سپاهان و خودش حساس نمی‌داند.
قابل تصور نبود که چند روز مانده به دیدار استقلال تهران و سپاهان، شما و واعظی آشتیانی اینگونه علیه یکدیگر جبهه بگیرید تا در نهایت کار به شکایت برسد.
زمانی که از استقلال رفتم در بیانیه‌ای گفتم که به هیچ عنوان علیه این تیم صحبت نخواهم کرد چون استقلال را تیم خودم می‌دانم و به هوادارانش هم احترام خاصی قائلم. اما پس از مدتی دیدم که اگر سکوت کنم در موردم ذهنیت منفی درست می‌شود و مسائلی را عنوان کردم که فقط ذهن مردم روشن شود. من با انتقاد هیچ مشکلی ندارم ولی وقتی بحث تهمت و ترور شخصیتی به وجود بیاید به طور حتم ساکت نخواهم نشست. آقایان شکایت کرده‌اند ولی باید بگویم که این موضوع یک‌طرفه نیست و ما هم با جمع‌آوری اسناد و مدارک شکایت کردیم.
با این شرایط انتظار نمی‌رود که این چالش به زودی به پایان برسد و شما و واعظی آشتیانی باید در کمیته انضباطی حاضر شوید و این یعنی آغاز حاشیه‌های جدید. اینطور نیست؟
هیچ مشکلی نیست. اگر قرار باشد در کمیته انضباطی حاضر شوم این کار را می‌کنم و همراه با وکیلم حرف‌هایم را می‌زنم. برای من فقط محبت مردم مهم است که در کوچه و خیابان لطف زیادی به من دارند و همین برایم کافی است.
فکر نمی‌کنید این شرایط تمرکز شما را در آستانه بازی حساس روز جمعه از بین ببرد؟
من خودم را زیاد درگیر این مسائل نمی‌کنم و فقط گفتم که هر وقت لازم باشد جواب می‌دهم. الان هم با آرامش کارم را دنبال می‌کنم و خوشبختانه سپاهان شرایط بسیار خوبی دارد. البته ۳۰ سال است که در این فوتبال هستم و در این چند ماه شاهد اتفاقاتی بودم که برایم بسیار عجیب و خنده‌دار بود.
خیلی‌ها معتقدند شرایطی که به وجود آمده و در نهایت باعث شکایت شما علیه یکدیگر شده است، بیشتر به مصاحبه چند روز پیش واعظی آشتیانی و همچنین خود شما برمی‌گردد. مدیرعامل استقلال حرف از ادبیات و لمپن بودن زد و شما هم جوابش را دادید.
این موضوع هم چند ماهی است که در فوتبال ایران مطرح شده است. اگر آنهایی که حرف از ادبیات گفتاری می‌زنند خودشان چنین مسائلی را رعایت کنند هیچ ایرادی ندارد ولی جالب است که کسانی از لمپن بودن حرف می‌زنند که خودشان ادبیات گفتاری ندارند. من فکر می‌کنم مردم بهترین قاضی هستند و می‌دانند که هر شخصی چه خصوصیاتی دارد.
ولی مردم مثل یکدیگر نیستند و شاید برخی هم با توجه به صحبت‌های مطرح شده، در مورد شما ذهنیت منفی داشته باشند.
شما باید ببینید حرف‌هایی که در مورد من زده می‌شود، از دهان چه کسی بیرون می‌آید. مطمئنا اگر این آدم فوتبالی باشد حرفش خریدار خواهد داشت ولی اگر غیرفوتبالی باشد مطمئن باشید که هیچکس به حرف‌هایش اهمیت نمی‌دهد. متاسفانه درد فوتبال ما این است که افراد غیرفوتبالی در راس کار هستند و این درد بسیار بزرگی است که امثال دادکان، فتح‌الله‌زاده و مصطفوی باید بیکار باشند و بعضی‌ها با استفاده از برخی مسائل قدرت را در دست بگیرند.
با حاشیه‌های به وجود آمده به نظر می‌رسد که روز جمعه شاهد اتفاقات غیرقابل‌پیش‌بینی باشیم. نظر شما چیست؟
من اصلا با حرف شما موافق نیستم. این بازی فقط ۳ امتیاز دارد و اگر سپاهان و یا استقلال در این مسابقه شکست بخورند به هیچ عنوان لیگ تمام نخواهد شد. فراموش نکنید که برد و باخت در طول ۳۴ بازی وجود دارد و مهم این است که چه تیمی جام را بالای سر ببرد.
بعضی از بازیکنان استقلال در مصاحبه‌های خود گفته‌اند که قبل از شروع بازی به سمت شما می‌آیند. فکر نمی‌کنید این موضوع واکنش منفی مدیرعامل آبی‌ها را در پی داشته باشد؟
این بازیکنان از جنس فوتبال هستند و می‌دانند که اخلاق و احترام از همه چیز مهم‌تر است و مثل خیلی‌های دیگر به این فوتبال تحمیل نشده‌اند. مطمئن باشید که خود شما به عنوان یک خبرنگار، اگر روزی این آدم‌های غیرفوتبالی از این فوتبال بروند دیگر با آنها تماس نخواهیم داشت ولی امیر قلعه‌نویی اگر حتی چند سال هم تیم نگیرد و خانه‌نشین باشد باز هم هر چند وقت یک بار به او زنگ می‌زنیم.
فکر می‌کنید واعظی آشتیانی چند سال در استقلال بماند؟
من در این مورد هیچ حرفی ندارم.باور کنید که این مصاحبه‌ها را هم در چند روز اخیر فقط برای روشن شدن برخی مسائل انجام دادم و همه من را می‌شناسند. قبلا هم گفتم که نمی‌خواهم در مورد استقلال حرف بزنم و مدت‌هاست که فقط سرگرم تیم خود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد