لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

آخرین اولتیماتوم سپاهان به ابراهیم توره !!

 

 

 

          ابراهیم توره مهاجم سنگالی سپاهان که در بین بازیکنان خارجی لیگ برتر رکورددار غیبت‌های طولانی‌مدت است، در آستانه اخراج از تیم اصفهانی قرار گرفته و سپاهانی‌ها به او اولتیماتوم داده‌اند.
توره که در روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات لیگ برتر با سپاهان قرارداد رسمی امضا کرد، هنوز در تمرینات این تیم حاضر نشده است. این در حالی است که سپاهان روز جمعه در یک بازی حساس مقابل استقلال تهران قرار خواهد گرفت و غیبت توره به هیچ عنوان خبر خوشایندی برای امیر قلعه‌نویی نیست. در مورد غیبت این بازیکن مسائل مختلفی مطرح می‌شود، برخی می‌گویند او قصد دارد به یک تیم فرانسوی برود و برخی هم می‌گویند که او برای آمدن به ایران با مشکلات صدور روادید مواجه شده است. 

سپاهانی‌ها اما بدون توجه به این مسائل در آخرین اولتیماتوم خود به توره اعلام کرده‌اند که اگر تا روز سه‌شنبه (فردا) به اصفهان نیاید از این تیم اخراج خواهد شد. امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان هم با تایید این خبر به خبرگزاری فوتبال می‌گوید: «طبق تصمیمی که باشگاه گرفته، فقط تا فردا منتظر این بازیکن می‌مانیم و اگر نیامد یک یا دو مهاجم خارجی دیگر را جایگزین توره خواهیم کرد.» 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد