لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

قلعه نویى شکایت خود از مایلى کهن را پس گرفت !

 

 

 

                   امیر قلعه نویى شکایت خود را از محمد مایلى کهن پس گرفت. با پس گرفتن شکایت سرمربى سپاهان پرونده او و مایلى کهن در کمیته انضباطى مختومه اعلام شد. از آنجا که شکایت قلعه نویى از سرمربى سایپا با محرومیت ۳ جلسه اى وى در بازى هاى لیگ همراه مى شد، قلعه نویى تصمیم به بخشش او گرفت. سرمربى سابق استقلال به دلیل مصاحبه تند مایلى کهن بر علیه خود از این مربى شکایت کرده بود که در نهایت این پرونده با پس گرفتن شکایت او همراه شد. 

به دنبال اعلام امیر قلعه نویى مبنى بر پس گرفتن شکایت خود از محمد مایلى کهن، کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال اعلام کرد با توجه به صدور راى این کمیته درخواست قلعه نویى تاثیرى در بخشش محرومیت مایلى کهن ندارد. 

عضو دبیرخانه کمیته انضباطى فدراسیون فوتبال ضمن اعلام این مطلب افزود : کمیته انضباطى پیش از این راى خود را در خصوص شکایت آقاى قلعه نویى از مایلى کهن اعلام کرد و پس از اعلام راى ، پس گرفتن شکایت شاکى تاثیرى در محرومیت فرد خاطى ندارد.وى اضافه کرد : پرونده شکایت قلعه نویى از مایلى کهن به دلیل اعتراض آقاى مایلى کهن در حال حاضر به کمیته استیناف ارجاع شده و تنها این کمیته مى تواند درباره کاهش محرومیت سرمربى سایپا اعلام نظر کند. 

عضو دبیرخانه کمیته انضباطى یادآور شد : اگر آقاى قلعه نویى خواستار پس گرفتن شکایت خود از آقاى مایلى کهن بودند باید قبل از اعلام راى کمیته انضباطى در این زمینه اقدام مى کردند و در حال حاضر اعلام پس گرفتن شکایت وى هیچ گونه تاثیرى در محرومیت آقاى مایلى کهن ندارد.به دلیل شکایت قلعه نویى مبنى بر مصاحبه جنجالى و تحریک آمیز مایلى کهن بر علیه وى ، هفته گذشته کمیته انضباطى، محمد مایلى کهن را به ۳جلسه محرومیت از حضور در میادین فوتبال و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدى محکوم کرد. با وجود راى کمیته انضباطى مبنى بر محرومیت مایلى کهن، با توجه به اعتراض نامبرده نسبت به راى ابتدایى و درخواست استیناف نسبت به راى کمیته انضباطى ، وى مى تواند تا زمان تشکیل و اعلام نظر کمیته استیناف، تیم سایپا را در مسابقات لیگ برتر همراهى کند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد