لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر نهم فوتبال ایران فردا کلید می خورد

 

 

 

نهمین دوره لیگ برتر فوتبال در شرایطی از فردا آغاز می‌شود که همه چیز تحت تاثیر رویارویی امیر قلعه‌نویی و استقلال قرار دارد.
سوت آغاز نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فردا به صدا درخواهد آمد. فوتبال ایران از فردا دوباره شاهد هیجان و شور دوباره‌ای خواهد بود و علاقه مندان به فوتبال می‌توانند خود را برای فصل جذاب آماده کنند.
جذابیت نهم از همین هفته اول آغاز می‌شود.
* راه آهن -فولاد خوزستان
دیدار افتتاحیه لیگ نهم را راه آهن و فولاد خوزستان برگزار خواهند کرد. این مسابقه به دلیل زیر کشت بودن چمن ورزشگاه اکباتان در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار خواهد شد.
راه آهن با ارنی برندتس و فولاد با لوکا بوناچیچ می‌خواهند در لیگ نهم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.
* مس کرمان - پرسپولیس
پرسپولیس در این فصل دچار تغییر و تحولات زیادی شده است. از روی نیمکت ذخیره ها گرفته تا درون زمین، این تیم تغییراتی داشته است. سرخپوشان با زلاتکو کرانچار لیگ نهم را آغاز می‌کنند و در اولین گام میهمان مس کرمان هستند.
مس در هفته های گذشته با مشکلات مالی مواجه بود اما به گفته مسئولان باشگاه این مشکلات بر طرف شده است. فردا در کرمان از چهره جدید پرسپولیس رونمایی می‌شود و هواداران این تیم امیدوارند پس از یک فصل ناکامی نتایج مناسبی کسب کند.
*ذوب آهن اصفهان - سایپا
نایب قهرمان فصل گذشته در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان سایپا است. ذوب آهن اگرچه در سطح مدیریتی دچار تغییر و تحول شده اما هدف گذاری این باشگاه کسب موفقیت در نهمین دوره لیگ برتر است. سایپا هم با مایلی کهن اهداف بزرگی در سر دارد.
* پاس همدان- استیل آذین
استیل آذین یکی از تیم‌هایی است که توجه زیادی به خود جلب کرده است. حضور بازیکنانی نظیر علی کریمی، فریدون زندی، امیر شاپورزاده، حامد کاویانپور و ... استیل آذین را به یکی از تیم‌های خبرساز تبدیل کرده است.
حضور استیلی روی نیمکت این تیم نیز در نوع خود جالب توجه است. او باید مقابل تیمی قرار بگیرد که منصوریان را به عنوان سرمربی نزد خود می‌بییند. استیلی و منصوریان روزگاری در دربی تهران و با پیراهن پرسپولیس و استقلال رودرروی یکدیگر قرار می‌گرفتند و حال باید به عنوان سرمربی مقابل هم بایستند. البته طبق گفته مسئولان پاس منصور پورحیدری همه کاره این تیم از نظر فنی است اما نمی‌توان حضور منصوریان را نادیده گرفت.
* پیکان قزوین - مقاومت سپاسی شیراز
پیکان با حمید درخشان به مصاف مقاومت سپاسی می‌رود که داود مهابادی را در این فصل روی نیمکت خود می‌بیند. غلامحسین پیروانی پس از ۱۰ سال از مقاومت جدا شد تا این تیم بدون شاه غلام بودن را تجربه کند. مهابادی به واسطه اینکه پیروانی در مقاومت عملکرد مناسبی داشت کار سختی پیش رو دارد.
* شاهین پارس جنوبی - ملوان انزلی
تیم تازه وارد شاهین پارس جنوبی در بوشهر میزبان ملوان انزلی است. شاهین در فصل نقل و انتقالات بازیکنان نظیر ایوان پتروویچ و والنته را جذب کرد. این تیم با مربیگری حمید کللی‌فر گام به مسابقات می‌گذارد و در اولین دیدار به مصاف ملوان انزلی می‌رود. ملوان امسال از نظر مالی بر خلاف سال‌های گذشته وضعیت خوبی دارد.
* استقلال اهواز - ابومسلم
خداداد عزیزی خیلی زود به تیم سابقش رسید. ابومسلم پس از بازی با اسامی بزرگی نظیر ژان تیگانا و استویچکوف به ناصر پور مهدی رسید و با این مربی لیگ را آغاز خواهد کرد. استقلال اهواز اما با خداداد عزیزی که محرومیتش بخشیده شده راحت‌تر از فصل گذشته گام به میادین می‌گذارد.
* صبای قم - تراکتورسازی تبریز
صبا دچار تغییر و تحولات مدیریتی شد و به همین دلیل محمد حسین ضیایی بار دیگر به این تیم بازگشت. این تیم میزبان تراکتور سازی که به تازگی به لیگ برتر صعود کرد و با جذب بازیکنانی همانند محمد نصرتی، حسن رودباریان و مهرداد پولادی تیم خود را آماده حضور در لیگ برتر کرده است. اگرچه در این میان نیکبخت واحدی به دلیل رعایت نکردن منشور اخلاقی نیم فصل از حضور در این تیم محروم است.
* استقلال - سپاهان
به حکم کمیته انضباطی استقلال باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر میزان سپاهان باشد؛ سپاهانی که با امیر قلعه نویی گام به میدان می‌گذارد. قلعه نویی فصل گذشته با استقلال قهرمان لیگ برتر شد اما اختلاف با واعظ آشتیانی سبب شد وی از استقلال جدا شود و راه اصفهان را در پیش بگیرد.
سپاهان و استقلال در شرایطی به مصاف هم می‌روند که دوستان دیروز، امروز از یکدیگر شکایت کرده‌اند. واعظ آشتیانی ابتدا از قلعه نویی شکایت کرد و سرمربی سپاهان نیز پس از این موضوع از مدیرعامل استقلال شکایت کرد. این بازی می‌تواند حاشیه های زیادی داشته باشد. قطعا استقلال با مرفاوی و سپاهان با قلعه نویی نمی‌خواهند بازنده این بازی باشند. به نظر شما دوئل قلعه نویی و واعظ به سود کدام یک تمام خواهد شد؟
برنامه هفته اول لیگ برتر
پنجشنبه ۱۵ مرداد- ساعت ۱۷:۱۵
را ه آهن شهرری- فولاد خوزستان- دستگردی- تهران
سعید بخشی زاده – داود رفعتی – حمید غمزه – سیف اله پور
*مس کرمان- پرسپولیس - ساعت ۱۹:۳۰- شهید باهنر-کرمان
سعید مظفری زاده – رسول فروغی - محمدرضا ابوالفضلی - وحید مهرپیشه
جمعه ۱۶ مرداد
ذوب آهن اصفهان- سایپا کرج- ساعت ۱۷:۱۵- ذوب آهن- فولاد شهر
یدا... جهانبازی – سعید شمس – سعید زارع – مرداس جابری
*پاس همدان- استیل آذین-ساعت: ۱۸ -قدس- همدان
محمود رفیعی – صادق نوری – بابک داوری – ایرج ساعدی
*پیکان قزوین- مقاومت سپاسی- ساعت: ۱۸ -رجایی- قزوین
علیرضا فغانی – حسین خانبان – بهرام کیانی – رسول رهبر فام
*شاهین بوشهر-ملوان انزلی- ساعت:۱۸- شهید بهشتی-بوشهر
خداداد افشاریان – حیدر شکور – غلام آموزگار – پیمان فرخی مهر
*استقلال اهواز- ابومسلم – ساعت :۱۹:۳۰- تختی-اهواز
تورج حق وردی – محمدرضا منصوری – محمدرضا امینی – اسماعیل آمری
*صبای قم- تراکتورسازی تبریز- ساعت:۱۹:۳۰ – یادگار امام-قم
احمد صالحی – حسن کامرانی فر – حسین سنجری – بابک وسیله بر
*استقلال تهران- فولاد مبارکه سپاهان- ساعت:۱۹:۳۰- آزادی-تهران
هدایت ممبینی – رضا سخندان – علیرضا کهوری – سید مهدی سیدعلی  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد