لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

ملی‌پوشان ایران تیم بلاژوویچ را مغلوب کردند

 

 

 

 

شاگردان افشین قطبی شب گذشته در خانه بوسنی به میدان رفتند و در حالی که تا اواسط نیمه دوم با ۲ گل از حریف اروپایی خود عقب بودند، سه بار دروازه این تیم را باز کردند تا تیم پیروز میدان لقب بگیرند.
در این بازی ادین دژکو مهاجم سرشناس تیم ولفسبورگ آلمان در دقیقه ۵۲ سانتر ارسالی از سمت چپ خط دفاعی ایران را با ضربه سر وارد دروازه مهدی رحمتی کرد و همین بازیکن در دقیقه ۶۵ دومین گل شاگردان میروسلاو بلاژوویچ را به ثمر رساند.
ملی پوشان ایران پس از دریافت این دو گل بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و تعویض های افشین قطبی و حضور نفراتی چون هادی نوروزی، ایمان مبعلی و آرش برهانی، باعث افزایش حملات تیم ملی شد.
در دقیقه ۷۹ ضربه نوروزی از داخل محوطه هجده قدم با واکنش دروازه بان حریف مواجه شد؛ اما مسعود شجاعی در ریباند موفق به باز کردن دروازه بوسنی شد تا اختلاف به حداقل کاهش یابد.
در دقیقه ۸۶ آرش برهانی که ثانیه هایی پیش وارد میدان شده بود، سانتر ارسالی از روی ضربه ایستگاهی که توسط ایمان مبعلی به روی دروازه ارسال شد را وارد دروازه حریف کرد تا بازی به تساوی بکشد؛ اما این پایان کار نبود.
در سومین دقیقه از وقت های تلف شده این دیدار بار دیگر مبعلی با پاسی عمقی مسعود شجاعی را روانه دروازه حریف کرد و بازیکن اوساسونا نیز پاسی دقیق و عرضی برای آندرانیک تیموریان فرستاد تا لژیونر ایرانی حاضر در لیگ برتر انگلیس سومین گل شاگردان افشین قطبی را به ثمر برساند.
بدین ترتیب تیم ملی ایران در حالی که ۲ بر صفر از حریف عقب بود، در پایان به برتری ۳ بر ۲ رسید تا در هفتمین رویارویی تاریخ دو تیم به چهارمین پیروزی دست یابد.
کواچیچ از کرواسی قضاوت این بازی دوستانه را برعهده داشت؛ اما برخلاف انتظار، چندین بار مجبور به استفاده از کارت زرد شد چرا که نفرات تیم بارها با یکدیگر درگیر شده و بازی را از حالت دوستانه خارج کردند.
جواد نکونام، مهرزاد معدنچی و خسرو حیدری از تیم ایران و اسپائیچ و ژکو از بوسنی نفراتی بودند که از داور کروات اخطار گرفتند و این در حالی بود که وی به دلیل دوستانه بودن بازی بارها از دادن کارت زرد به نفرات خاطی خودداری کرد.
اسامی نفرات تیم ملی ایران: مهدی رحمتی، هادی عقیلی، محمد نصرتی، حسن اشجاری(۴۶ پژمان نوری)، حسین کعبی، آندرانیک تیموریان، فریدون زندی(۶۶ هادی نوروزی)، جواد نکونام، خسرو حیدری(۸۵ آرش برهانی)، مهرزاد معدنچی(۵۱ ایمان مبعلی) و مسعود شجاعی(۹۵ فرزاد آشوبی)
سرمربی: افشین قطبی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد