لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

آخرین وضعیت مجتبی جباری!!!!

 

 

 

 

               فیزیوتراپیست استقلال آخرین وضعیت مجتبی جباری هافبک استقلال را تشریح کرد.

امین نوروزی در گفتگوی اختصاصی با سایت رسمی باشگاه استقلال در خصوص مصدومیت مجتبی جباری، هافبک بازی‌ساز استقلال اظهار داشت: با توجه به معایناتی که به عمل‌ آمد آقای جباری چندی پیش دچار مصدومیت شده و پای وی از ناحیه رباط صلیبی تحت فشار شدید قرار گرفته است.

نوروزی در خصوص طولانی شدن زمان تا اظهار نظر در مورد مصدومیت این بازیکن گفت: از آنجاییکه جباری 3 سال پیش از ناحیه زانو مورد عمل جراحی قرار گرفته بود هرگونه اظهارنظر درمورد وضعیت وی منوط به بررسی‌های دقیق و معاینات کامل زانوی وی بود که با توجه به نظر پزشک جراح ایشان وی باید طی 10 روز آینده فیزیوتراپی وتمرینات قدرتی و تعادلی را ادامه دهد. پس از آن یک تست کامل پزشکی از زانوی جباری به عمل می‌آید که در صورت مثبت بودن نتایج آن جباری به تمرینات گروهی خواهد پیوست. اما در غیر این صورت پزشک جراح ایشان در خصوص ادامه روند درمانی وی تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نوروزی در پایان تصریح کرد: طی هفته گذشته هیچ گفتگویی با رسانه‌ها نداشته است و اظهارنظرهای منتشره به نقل از وی در رسانه‌ها صحت ندارد. 

 

*** جالب اینست که مجتبی جباری هر فصل بعد از کلی ناز و عشوه با استقلال قرارداد می بندد  و در طول فصل حداقل در نیمی از بازیها مصدوم و غایب است. 

آقای واعظی باز هم گل کاشتی با این همه التماسی که با مجتبی جباری کردی   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد