لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

پرونده اختلاف طالب‌لو و رحمتی بسته شد

 

 

 

 

                            صبح امروز در اتفاقی خوش یمن دو دروازه‌بان شایسته فوتبال ایران با رفع کدورت‌ها باب دوستی دوباره را گشودند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه استقلال، پیرو مصاحبه هفته گذشته سیدمهدی رحمتی علیه وحید طالب‌لو و متعاقب آن پیگیری موضوع از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صبح امروز دو بازیکن یاد شده در محل فدراسیون فوتبال با دکتر شریفی رئیس کمیته انضباطی دیدار کردند.

واعظی‌آشتیانی مدیرعامل باشگاه استقلال نیز برای ارائه نقطه نظرات خود به دعوت دکتر شریفی دراین دیدار حضور یافته بود.

در این نشست که بیش از دو ساعت به طول انجامید رئیس کمیته انضباطی مدارک موجود پیرامون موضوع مطرح شده از سوی دروازه‌بان سپاهان را بررسی کرد و اظهارات وحیدطالب‌لو را به عنوان شاکی و سیدمهدی رحمتی را به عنوان متشاکی شنید.

وحیدطالب‌لو با اشاره به اینکه طرح این موضوع باعث تکدر خاطر وی و ناراحتی او و خانواده‌اش شده است تصریح کرد هدفش از پیگیری این قضیه پایان یافتن حرف و حدیث‌ها و یکسره شدن این مباحث  است.

 وی تاکید کرد قرآن را همواره به عنوان حافظ و پشتیبان همراه خود دارد. لذا به هیچ عنوان خواهان رسانه‌ای شدن این موضوع نبوده و نسبت دادن مواردی همچون سحر و جادو به وی به هیچ وجه حقیقت ندارد.

سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان سپاهان نیز اعلام کرد مصاحبه تلویزیونی‌اش بعد از دیدار استقلال و سپاهان ناشی از غلبه احساسات بر وی بوده و به هیچ عنوان قصد نسبت دادن چنین موضوعی را به دروازه‌بان استقلال نداشته است.

همچنین مجید بصیرت، سرپرست سپاهان که به جای محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه در این نشست حضور یافته بود خواهان بخشش رحمتی از سوی طالب‌لو شد.

در ادامه مجتبی شریفی، رئیس کمیته انضباطی نیز باتاکید بر اجتناب بازیکنان از اظهارنظرهای احساسی تصریح  کرد گاهی اوقات صحبت‌های نسنجیده زمینه‌ساز سوءتفاهم‌ها و تنش‌ها می‌شود که بهتر است بازیکنان از آن دوری کنند.

  در نهایت با صحبت‌های واعظی آشتیانی و توصیه به طالب‌لو برای چشم‌پوشی از خطای رقیب خود و تاکید مدیرعامل استقلال بر حفظ رفاقت‌ها و ضرورت وجود احترام متقابل میان دو دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال ایران ، وحید نیز از حق خود گذشت کرد و دو دروازه‌بان ملی‌پوش با در آغوش کشیدن یکدیگر در محل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به حرف و حدیث‌های پیش‌آمده پایان دادند.

به این ترتیب پرونده اختلاف طالب لو و رحمتی با بزرگ‌منشی دو طرف ختم به خیر شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد