لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

احتمال لغو میزبانی مس، ذوب‌آهن و سپاهان در آسیا!!

 

 

 

                    سازمان لیگ با ارسال نامه‌های جداگانه‌ به باشگاه‌های مس کرمان، سپاهان و ذوب آهن اصفهان نسبت به استاندارد سازی ورزشگاه‌های خانگی آنها هشدار داد.
سازمان لیگ برتر فدراسیون با ارسال نامه ای به باشگاه فرهنگی ورزشی مس کرمان خواستار اجرا و پیگیری استانداردهای استادیوم باشگاه مس با مطابق قوانین AFC در لیگ قهرمان آسیا شد. در این نامه متن این مقررات به زبان های فارسی و انگلیسی برای باشگاه ارسال شد.
باشگاه مس تا آبان ماه سال ۱۳۸۸ مهلت دارد کلیه استانداردهای لازم را در استادیوم مورد نظر آن باشگاه جهت معرفی به کنفدراسیون فوتبال آسیا در دوره سال ۲۰۱۰ انجام دهد.
لازم به ذکر است براساس اعلام سازمان لیگ برتر، مسئولیت احتمال لغو بازی های خانگی آن باشگاه در دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا به واسطه عدم تامین شرایط و استانداردها بر عهده باشگاه مس کرمان است. همچنین رونوشت این نامه برای اداره کل تربیت بدنی استان و هیئت فوتبال کرمان نیز ارسال شده است.
رئیس سازمان لیگ برتر همچنین نامه ای خطاب به مدیران عامل دو باشگاه ذوب اهن و فولاد نوشت. در متن این نامه آمده است:
با توجه به مکاتبات متعدد سال گذشته در مورد استاندارد سازی ورزشگاه های لیگ قهرمانان آسیا که پیش‌تر بارها توضیح داده شده به آگاهی می رساند که ورزشگاه فولاد شهر اصفهان نور کافی برای برگزاری این رقابت ها ندارد و قرار بود تا پایان اردیبهشت ماه ۸۸ این مورد تامین شود که تا حال حاضر انجام نشده است. ضمنا در آخرین دیدار سوزوکی از ورزشگاه فولاد شهر ، تاکید کرد اگر نور ورزشگاه تامین نشود سپاهان از امتیاز میزبانی دراصفهان محروم خواهد شد.
عزیز محمدی در ادامه نامه تاکید کرد: نور ورزشگاه تا حداقل ۱۲۰۰ لوکس تامین و زمین تمرینی به طور مجزا در غیر از محل زمین اصلی برای تیم های میهمان با امکانات کامل آماده شود و مهمتر از آن استادیوم نقش جهان اصفهان نیز حداکثر تا پایان آبان ماه ۸۸ بر اساس استاندارد های AFC تکمیل شود.
رئیس سازمان لیگ با هشدار در این زمینه تاکید کرد باشگاه های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن نسبت به تامین موارد استانداردهای یاد شده، سریعا اقدام کنند و در واقع عدم تکمیل ورزشگاه نقش جهان نه تنها موجب محرومیت باشگاه فولاد سپاهان از برگزاری دیدارهای خانگی می شود بلکه عدم تامین نور استادیوم فولادشهر نیز باعث می شود تیم فوتبال ذوب آهن هم از برگزاری دیدار خانگی در دوره جدیدی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰ محروم شود.
نائب رئیس دوم فدراسیون در ادامه با تشریح روند قبلی این استادیوم ها افزود: سال گذشته با توجه به همکاری هر دو باشگاه و پیگیری مستمر کمیته روابط بین الملل فدراسیون در روند پیشرفت پروژه تکمیل استادیوم فولاد شهر اصفهان و رفع نواقصی نظیر VIP ، میکس زون، مدیا سنتر و ...، بازی های خانگی تیم سپاهان مشروط به تامین نور در پایان دوره سال جاری لیگ قهرمانان آسیا امکان پذیر شد در صورتی که در سال قبل ازآن، این امر در استادیوم فولاد شهر صورت نگرفت و تیم سپاهان با محرومیت، بازی های خانگی خود را دراستادیوم آزادی تهران برگزار کرد.  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد