لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

محسن یوسفی از هفته پنجم در استقلال !!!

 

 

                      

                       محسن یوسفی می تواند از هفته پنجم رقابت های لیگ برای استقلال به میدان برود. با اتمام خدمت سربازی این بازیکن او با جدایی از صبا پیراهن آبی را بر تن می کنند.
• بازگشت به استقلال حتمی شده است؟
- مشکلی برای بازگشت به استقلال ندارم. بازیکن این تیم بوده ام و با اتمام سربازی ام مجددا ً آبی پوش می شوم.
• انگار مسئولان باشگاه صبا با جدایی ات مخالفت کرده بودند؟
- با مسئولان باشگاه صحبت کردم و مشکلی برای پیوستن به استقلال ندارم. خوشبختانه سردار شهریاری و مسئولان باشگاه همکاری های لازم را با بنده انجام دادند. جا دارد از زحمات آنها طی این چند وقت تشکر کنم. مطمئناً با مساعدت صبایی ها مشکلی برای حضور در استقلال ندارم.
• شنیده می شود از هفته پنجم هم می توانی برای استقلال بازی کنی؟
- خودم هم این خبر را شنیده ام. دوران سربازی ام در هفته چهارم لیگ به اتمام می رسد و طبق اعلام سازمان می توانم از هفته پنجم برای استقلال بازی کنم.
• چقدر برای بازگشت به استقلال تمایل داری؟
- خب استقلال خانه من است. جدایی از این تیم خیلی برایم سخت بود اما حالا که دوباره به این تیم بر می گردم خیلی خوشحال هستم. با پیراهن آبی آرزوهای زیادی دارم.
• فصل گذشته در صبا خیلی خشن نشان دادی. در استقلال که دیگر از این خبرها نیست؟
- نه، چرا خشونت؟ با روحیه بالا به استقلال برمی گردم. می خواهم نبودم در این یک سال را جبران کنم. در استقلال حرف برای گفتن زیاد دارم.
• رقابت در چپ استقلال بالا است. فکر می کنی با این تیم بتوانی بعنوان بازیکن فیکس به میدان بروی؟
- طبیعتاً هر بازیکن به دنبال فیکس شدن در تیم است. من هم تمام تلاشم را می کنم تا با بالابردن آمادگی ام بعنوان یکی از ثابت های استقلال به میدان بروم.
• استقلال را در فصل جدید چطور می بینی؟
- مطمئناً استقلال مثل فصل گذشته هم می تواند به موفقیت برسد. با این کادر فنی و بازیکنان کلیدی استقلال برای قهرمان شدن چیزی کم ندارد. انتظارات از تیم مرفاوی بالا است و من امیدوارم تمام بچه ها با یکدلی و اتحاد هم این تیم را به مقام قهرمانی برسانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد