لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

اسپانسر ۱۳ میلیاردی برای پرسپولیس و تاسیس شرکت هول‌دینگ!

 

 

 

 

 

عباس انصاری‌فرد درباره اسپانسر این تیم عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس برای رفع مشکلات مالی خود به دنبال فعالیت‌های بزرگ اقتصادی است. بحث اسپانسر به هیچ عنوان جزء فعالیت‌های بزرگ اقتصادی نیست و ما سعی داریم گامی بزرگ در فوتبال ایران برای اولین بار برداریم.
وی ادامه داد: از نظر اسپانسر باشگاه پرسپولیس قصد داریم یک شرکت هول‌دینگ تشکیل دهیم که در سال کل هزینه باشگاه را پرداخت کند و در هر فعالیت اقتصادی با باشگاه پرسپولیس درصدی برای ما باشد و درصدی برای شرکت اقتصادی و با تعامل مابین تقسیم شود.
مدیرعامل پرسپولیس در جواب این سئوال که آیا این شرکت با توافق با سیروس محجوب تشکیل و در دبی افتتاح می‌شود و ستاره‌های ایرانی هر سال از پرسپولیس جدا می‌شوند گفت: با همکاری آقای محجوب این شرکت شکل می‌گیرد اما اینکه در دبی باشد صحیح نیست. ما شرکت هول‌دینگ را در تهران با شرکت گروه اقتصادی بزرگ و مجرب به زودی افتتاح می‌کنیم. باشگاه پرسپولیس برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه دارد و به هیچ عنوان قصد نداریم نخبه‌های پرسپولیس را به امارات بفرستیم. می‌خواهیم این پول بیشتر در کشور خودمان گردش داشته باشد.
انصاری‌فرد تاکید کرد: با اسپانسر باشگاه که دیگر گروه اقتصادی هول دینگ نام دارد به توافق رسیده‌ایم اما دیگر اسپانسر ما، ۶ میلیاردی نام ندارد و قرار است این شرکت در طول سال کلیه هزینه‌های ما را پرداخت کند که می‌شود گفت این توافق طرفین ۱۳ میلیارد تومان در سال است که با نام اسپانسر پرسپولیس نامگذاری می‌شود.
وی اظهار داشت: به هیچ عنوان هیچکس نمی‌تواند در این بین سوء استفاده کند. این شرکت به ما تعهد دارد و به صورت قانونی ثبت شده است. در صورت تخلف مراجع قانونی به شدت با خاطیان برخورد می‌کند و ما در این زمینه تمام جوانب را در نظر گرفته‌ایم که فردی خدای ناکرده به دنبال سوء استفاده از پرسپولیس نباشد.
امیدوارم این کار تا اواسط هفته آینده به پایان برسد. البته توافقات اولیه کاملا انجام شده و هیچ مشکلی علی‌رغم شیطنت‌های مختلف وجود ندارد.
انصاری‌فرد درباره ممنوع‌المصاحبه بودن بازیکنان پرسپولیس گفت: بحث ممنوع‌المصاحبه بودن بازیکنان در پرسپولیس نکته‌ای بسیار ضروری برای باشگاه است چون باید تکلیف خیلی از چیزها را بدانیم و ببینیم چه کسی راست می‌گوید و یا چه کسی از زیر حرف‌های خود فرار می‌کن.د بعضی از بازیکنان می‌گویند حرف‌هایی که در رسانه‌ها منتشر شده را نزده‌ایم. ما نمی‌توانیم خبرنگاران را تحت فشار قرار دهیم. احتمال می‌دهیم که حرف‌ها را زده باشند به همین دلیل تصمیم گرفتیم که به جای این حرف‌ها، بازیکنان تمرکز بر روی عملکرد خود داشته باشند.
وی افزود: به همین دلیل هشداری به بازیکنان دادیم که اگر مصاحبه‌ای را در رسانه‌ها دیدیم با آنها برخورد کنیم تا برخی‌ها که دوست دارند پرسپولیس در هفته‌های اول دچار تفرقه شوند ناکام باشند.
انصاری‌فرد خاطرنشان کرد: با مرور مطالب برخی رسانه‌ها متوجه شدم که قصد دارند با تفرقه انداختن در بین بازیکنان و صحبت‌کردن علیه یکدیگر به هدف خود برسند اما وقتی ما از بازیکن در خصوص اهدافش درباره مصاحبه بر ضد هم‌تیمی خود پرسیدیم او اعلام کرد که این مصاحبه‌ را انجام نداده است که واقعا برایمان جای تعجب داشت و بالاخره تصمیم گرفتیم که بازیکنان با صحبت نکردن بیشتر به فکر بازی‌ها و نتایج بازی باشند.
انصاری‌فرد همچنین درباره اولتیماتوم هوارملا محمد به باشگاه پرسپولیس برای دریافت پولش گفت: او هیچ اولتیماتومی نداده اما ما طبق روال باشگاه و با توجه به اینکه نمی‌خواهیم بازیکنی بدون حساب و کتاب وارد تیم شود این بازیکن خوب را برای بخش مقدماتی پزشکی باشگاه به کلینیک خود فرستادیم. حالا برخی حرف‌هایی می‌زنند که نباید به آن توجه کرد. هوارملا محمد به احتمال فراوان تا دو روز بعد از بازی با پاس همدان با پرسپولیس تمرین می‌کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره انتقادها از کرانچار؛ یادآور شد: باید قبول کنیم این مربی تازه به ایران آمده است و هنوز نمی‌تواند شناخت کافی را بر روی تیم داشته باشد. زمان می‌برد بازیکنان برای او بتوانند در زمین هنرنمایی کنند و تاکتیک‌های لازم را پیاده کند. ۴ یا ۵ هفته باید صبور باشیم تا شرایط آرمانی به دست آید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در تاریخ ۷ تا ۹ شهریور در مسابقات چهار‌جانبه امارات شرکت کنیم تا از لحاظ تاکتیکی و تیمی هماهنگ‌تر شویم. وقتی بازیکنان پرسپولیس را جذب می‌کردم با مشاوره و دقت لازم این کار را کردم و هنوز هم معتقدم که جزء بهترین‌های ایران هستند.
وی افزود: نگران نتایج بازی‌های پرسپولیس نیستم چون اتفاق مهمی نیست. ما باید قبول کنیم پرسپولیس می‌تواند روز به روز رو به جلو حرکت کند و بهتر باشد. در بازی مقابل استقلال اهواز بازیکنان تیم ملی را به زمین فرستادیم و باید قبول کنیم آنها خسته بودند. من از کرانچار انتظار داشتم از نفرات جویای نام دیگری در زمین استفاده کند.
مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: با این حال سرمربی صلاح دانست که اینطور نباشد و از نوروزی و زارعی استفاده کرد. شاید این موضوع برخلاف نظر من بود اما من باید به نظر سرمربی تیم خودم احترام بگذارم اگر چه دوست داشتم از بازیکنانی که برای جذب آنها زحمت زیادی کشیدیم بیشتر استفاده شود تا از همه نیروها سود ببریم.
انصاری‌فرد اظهار داشت: به همین دلیل جلسه‌ای با کرانچار با نظر کمیته فنی تشکیل دادیم و نقاط ضعف و قوت را برای کمک به افکار تاکتیکی او گوشزد کردیم اما اولتیماتوم و تذکر در کار نبود.
مدیرعامل پرسپولیس در جواب این سئوال که آیا کرانچار می‌تواند دو سال در ایران کار کند خاطرنشان کرد: امیدوارم این طور باشد اما همه چیز دست خودش است. اگر خوب کار کند می‌ماند و اگر بد کار کند کار سختی برای حضور در پرسپولیس دارد. من به مسائل فنی این سرمربی اعتقاد دارم و سعی می‌کنم انتقادهای که است را راحت‌تر به او بگویم تا موفق شویم.
وی یادآور شد: موضوعی که باید به کرانچار می‌گفتم این بود که هواداران نگران هستند و انتظار بیشتری از پرسپولیس دارند. من به سرمربی پرسپولیس اعلام کردم ۹۰ درصد هواداران ایرانی که عاشق پرسپولیس هستند تحملشان کمتر از هواداران اروپایی است چون احساسی هستند و دوست دارند پرسپولیس برنده باشد.
انصاری فرد اضافه کرد: به همین دلیل من این موضوع را برای سرمربی پرسپولیس با کمک کمیته فنی بیشتر تشریح کردم که اگر ما حتی الان ناهماهنگ و ناآماده هستیم نباید از نتایج ابتدای لیگ برتر غافل باشیم.
انصاری‌فرد در جواب این سئوال که هنوز خود را مدعی قهرمانی می‌دانید؛ گفت: قطعا مدعی قهرمانی هستیم و این حرف را با قدرت هر چه تمام‌تر می‌زنم چون به تیم خودم اعتقاد قلبی دارم. سال قبل دیدید برق شیراز در اول فصل اول صدرنشین بود و در نیم فصل دوم چگونه به لیگ یک سقوط کرد و یا استقلال که در اوایل کار حتی به رده ۱۳ و ۱۴ جدول رفت اما قهرمان شد. من دلیلی نمی‌بینم که نگران باشم.
وی افزود: فاصله در ابتدای جدول کم است. رقیب‌های ما مثل سپاهان امتیاز از دست دادند و حتی استقلال نیز تمام امتیازها را نگرفته به همین دلیل ما با استراتژی باشگاه پرسپولیس که از ۴ بازی حداقل ۸ امتیاز بگیریم وارد عمل شده‌ایم و می‌دانیم اگر به این نتیجه نرسیم باید در دو بازی بعدی با توجه به دو تساوی اول برنامه‌ریزی و قدرت بیشتری را به کار بگیریم. من مطمئن هستم به هدف خود خواهیم رسید.
انصاری فرد درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: مسئله این است که سازمان تربیت‌بدنی باید موضوع شرکت هول‌دینگ پرسپولیس را بپذیرد تاقرارداد نهایی را امضا کنیم. ما مشکل پول نداریم و راحت‌ می‌‌توانیم مشکل بازیکنان را حل و کلیه‌ هزینه‌های جاری باشگاه‌ها را تامین کنیم اما چشم‌انتظار اقدامات سازمان تربیت‌بدنی هستیم تا با روشن‌شدن تکلیف این سازمان بتوانیم به قولی که به بازیکنان دادیم عمل کنیم و با تایید اسپانسر و ثبت شرکت پول خود را دریافت کنیم که امیدوارم هر چه سریع‌تر این اتفاق بیافتد تا ما شرمنده بازیکنان نشویم.
انصاری‌فرد در مورد تیاگو و برزیلیا؛ دو بازیکن برزیلی عنوان کرد: این دو بازیکن برزیلی خوب هستند و ما به مربی خود گفته‌ایم بیشتر به این دو بازیکن میدان دهند تا آنها بتوانند خودشان را نشان دهند. سعی می‌کنیم پس از هر بازی با کرانچار در کمیته فنی بیشتر گفت‌وگو کنیم تا او را به فوتبال ایران و پرسپولیس آشنا کنیم. امیدوار هستم در بازی روز پنجشنبه مقابل پاس همدان که نتیجه‌اش برای ما حیاتی است به سه امتیاز برسیم و این فرصت‌های حیاتی و حساس را از دست ندهیم چون من هنوز هم از حتی یک بازیکن جوان پرسپولیس که آن را جذب کرده‌ام دلسرد نشده‌ام و می‌دانم حرف‌‌های زیادی برای گفتن دارند.
انصاری‌فرد گفت: اگر بازیکنان پرسپولیس در یکی از دو بازی اخیر هواداران را می‌دیدند قطعا روحیه بالاتر بود. هیچ وقت فراموش نمی‌کنم در بازی مقابل بنیاد‌کار که موجب حذف پرسپولیس شد چگونه وقتی تیم پرسپولیس وارد ورزشگاه شد و ۱۰۰ ‌هزار نفر را در ورزشکار دید اشک شوق در چشمان بازیکنان و کادر فنی جمع شده بود. وقتی که تیم نتیجه را واگذار کرد هیچ بازیکنی دوست نداشت در چشمان هواداران نگاه کند و همه دوست داشتند که بعد از هواداران آخرین افرادی باشند که ورزشکار را ترک می‌کنند. من امیدوارم باز هم این هیجان از سوی هواداران به بازیکنان ما تزریق شود که بسیار حیاتی است و ما هم بتوانیم با کسب نتایج مطلوب پاسخ حمایت آنها را به خوبی بدهیم.
مدیرعامل پرسپولیس در خصوص پیشکسوتان این باشگاه عنوان کرد: سعی می‌کنیم برنامه‌ریزی‌های خوبی برای سرمایه‌های باشگاه پرسپولیس داشته باشیم به همین دلیل می‌‌خواهم در کنار این بزرگان در مسابقات جام پیشکسوتان به میدان بروم و بتوانم از تجارب آنها استفاده کنم. از افرادی که این مسابقات را ترتیب داده‌اند تشکر می‌کنم چون باید یاد بگیریم که هیچ وقت نباید یاد این عزیزان فراموش شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد