لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

واکنش باشگاه استقلال به درخواست فابیو برای افزایش دستمزد!!

 

  

    

                      هافبک برزیلی تیم فوتبال استقلال با غیبت در تمرین آبی‌پوشان خود را وارد چالش جدیدی با باشگاه کرده است.
جرقه ایجاد مشکل بین فابیو جانواریو و باشگاه استقلال از همان شروع تمرینات برای فصل جدید زده شد.
روزهایی که فابیو در برزیل بود و تمرین استقلال در تهران آغاز شده بود. روزهایی که بدون جانواریو گذشت تا اینکه تیم بار سفر به ترکیه را بست و باز از زننده گل قهرمانی آبی پوشان در تمرین خبری نشد.
لغو پرواز بهترین بهانه این بازیکن تکنیکی به مسئولان باشگاه بود. کار به جایی رسید که باشگاه از این بازیکن خواست مستقیم راهی ترکیه شود. هر چند که جانواریو حتی برای رساندن خود به ترکیه هم تعلل کرد و فقط دو روز در تمرینات این تیم در این اردو حضور پیدا کرد.
در بازگشت استقلال به تهران جانواریو دچار بیماری عفونی شد. استقلال منتظر بهبودی این بازیکن شد، وی حتی در تمرینات هم حضور پیدا کرد اما او بازیکن همیشگی و فصل گذشته نبود تا دو هفته اول را به همین دلیل از دست بدهد.
آتش زیر خاکستر قبل از بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان خود را نشان داد. بازیکن برزیلی در اردو حاضر نشد و تیم را همراهی نکرد. این در حالی است که جانواریو هیچ گونه مصدومیتی نداشت و از نظر کادر پزشکی آماده حضور در میدان بود.
کادرفنی نیز بلافاصله از قرار دادن نام وی در فهرست جلوگیری می کند. جانواریو از مدت ها قبل دنبال فرصتی بوده تا بهانه های خود را مطرح کند.
او زمان مدیریت فتح ا...زاده قرارداد دوساله با توافق مالی برای هر دو سال امضا کرد. این موضوعی است که فتح ا.. زاده آن را تایید می کند، اما اینک که با حال و هوای فوتبال در ایران بیشتر آشنا شده، به این نتیجه رسیده که برای سال دوم در این تیم باید مطالبات بیشتری در قراردادش نوشته شود.
این درست بر خلاف رویه کاری واعظ آشتیانی است. او هرگز حاضر نیست اصول کاری خود را فدای خواسته یک بازیکن کند.
جانواریو که این روزها رفتارش شبیه یک فرد هدایت شده از راه دور است، همچنان به حالت اصرار در کلام خود مبنی بر افزایش مبلغ قرارداد در تمرینات غیبت می کند و صمد مرفاوی هم برای مشخص شدن تکلیف این بازیکن وی را به باشگاه واگذار کرده است اما موضع باشگاه در قبال این رفتار و این خواسته چیست؟
محمد حیرانی، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در این باره گفت: این بازیکن زمان مدیریت آقای فتح ا...زاده قراردادی امضا کرده و در این قرارداد هیچ بندی وجود ندارد که وی برای فصل دوم باید توافق مالی جدیدی داشته باشد. باشگاه استقلال روی موضع خود پافشاری می‌کند و جانواریو به عنوان یک بازیکن حرفه ای و بازیکنی که با تیم قرارداد دارد باید در تمرین شرکت کند.
وی افزود: باشگاه به هیچ وجه حاضر به از دست دادن این بازیکن نیست و حتی اگر تا پایان فصل هم نیمکت نشین شود، حاضر نیست از مواضع خود کوتاه بیاید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد