لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

روته مولر: استقلال با این شرایط قهرمان می‌شود!!

 

 

              

اریش روته مولر از روز شنبه در تمرینات استقلال حضور یافته است. وی که به دلیل لغو پرواز کیگالی به فرانکفورت نتوانست در دیدار استقلال برابر فولاد کادرفنی آبی پوشان را همراهی کند، گفت: در آفریقا وقتی قرار باشد کارت پیش نرود، نمی‌رود! هر تلاشی کنی بی‌نتیجه خواهد بود.
وی در گفت‌گویی با سایت باشگاه استقلال گفت: روز پنجشنبه خیلی تلاش کردم با یک پروازی خودم را به تهران و به ورزشگاه آزادی برسانم حتی از سفارت آلمان در رواندا کمک خواستم اما همه تلاش‌های ما بی‌نتیجه بود. هیچ پروازی حتی از طریق قاهره یا دوبی نیز وجود نداشت که بتوانم به موقع خودم را به بازی استقلال-فولاد برسانم.
روته مولر افزود: آن طور که راینر می‌گفت استقلال نیمه دوم عملکرد قابل توجهی داشت و در مجموع فکر می‌کنم نتیجه خوبی رقم خورد، به هر حال سه امتیاز مهم بود که استقلال‌ آن را گرفته است. هنوز فیلم بازی را کامل ندیده‌ام اما فکر می‌کنم همین که حریف را شکست دادیم در گام‌های اول خوب است. نتیجه خیلی مهم است و ما باید برنده باشیم بعد از اینکه شما بردید دیگر کسی نمی‌گوید چطور برنده شدند نوع بازی خیلی زود فراموش می‌شود و این نتیجه است که می‌ماند.
عضو کمیته فنی استقلال ادامه داد: در شیراز هم نبودم اما آنطور که شنیدم شرایط بازی مقابل مقاومت سپاسی به دلیل گرمای هوا مشکل بوده است. در مجموع ۷ امتیاز از سه بازی کارنامه قابل قبولی است. در فوتبال اگر شما تمام بازی‌های خانگی را ببرید و در تمام بازی‌های خارج از خانه تساوی بگیرید معمول این است که قهرمان شوید اما این برای استقلال کافی نیست. ما به بردهای بیشتری نیاز داریم و اینطور که در تمرینات سه روز گذشته حضور داشتم و با صمد و دیگر اعضای کادرفنی صحبت کردم شرایط خوب است، امیدوارم در بازی آینده هم برنده از زمین خارج شویم.

 

*** این در حالیست که طبق توافق قید شده در قراردا، مولر هر دو ماه یکبار برای تدریس به خارج می رود و این غیر از سهمیه مرخصی وی خواهد بود. 

این آقا تا بحال دو روز برای استقلال زمان نگذاشته و از حالا برای قهرمانی وعده و عید می دهد. 

همه اینها تقصیر واعظی آشتیانی است که پول بی زبان را به پای این ادمهای مفت خور می ریزید! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد