لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

خبر بد برای سپاهان و قلعه‌نویی!!

 

 

 

 

                      بدشانسی‌های محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان همچنان ادامه دارد. او که مدتی پیش و قبل از شروع فصل دوباره از ناحیه مینیسک دچار آسیب‌دیدگی شد باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد که این اتفاق خوشایندی برای سپاهان و امیر قلعه‌نویی نیست.
نویدکیا که رقابت ویژه‌ای با مجتبی جباری در مورد مصدومیت‌های مختلف دارد، قبل از شروع فصل دوباره از ناحیه مینیسک دچار آسیب‌دیدگی شد. البته سپاهانی‌ها امیدوار بودند که مشکل نویدکیا با انجام تمرینات ویژه و همچنین فیزیوتراپی حل شود ولی به نظر می‌رسد که مشکل کاپیتان سپاهان جدی است و او باید به زودی مینیسک خود را تحت عمل جراحی قرار دهد.
نویدکیا البته در اولین بازی سپاهان مقابل استقلال به میدان رفت و یک نیمه برای تیمش بازی کرد ولی مصدومیت مینیسک او تا حدی است که باید این بازیکن تحت عمل جراحی قرار بگیرد. نویدکیا که چند سال پیش به عنوان یکی از ستاره‌های فوتبال ایران معرفی شد، بارها آسیب‌دیدگی های مختلف را تجربه کرد تا در فوتبال ایران به آنچه که می‌خواهد نرسد. او فصل گذشته هم بارها آسیب دید و بدشانسی‌های محرم تا حدی است که باز هم باید مینیسک خود را تحت عمل جراحی قرار دهد و مدت‌ها از میادین فوتبال دور باشد. کریم قنبری مربی سپاهان هم با تایید خبر مصدومیت نویدکیا به خبرگزاری فوتبال ایران می‌گوید: «محرم برای رفع این آسیب‌دیدگی باید مینیسک خود را تحت عمل جراحی قرار دهد.» البته مسئولان و کادر پزشکی سپاهان حاضر نیستند در خصوص وضعیت محرم اطلاعات شفافی را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد