لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

توصیه فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها برای دادن سکه طلا به داوران!!

 

 

 

        

            فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتری به آنها توصیه کرد به داوران هدیه دهند.
فدراسیون فوتبال نامه‌ای به هیات‌های استان‌ها و باشگاه‌های لیگ برتری ارسال کرده است. در این نامه به باشگاه‌ها توصیه شده در روز ۱۰ شهریور به داوران لوح تقدیر و هدایایی ارزنده اهدا کنند.
این نامه حتی نوع هدیه را هم مشخص کرده و از باشگاه‌ها خواسته شده حداقل یک سکه بهار آزادی به داوران و پیشکسوتان داوری در این روز یا یکی از روزهای نزدیک به این روز از سوی باشگاه‌ها هدیه شود.
طبق اعلام فدراسیون فوتبال روز ۱۰ شهریور از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز داور نامگذاری شده و از باشگاه‌ها خواسته شده به نحو مطلوب در این روز از داوران قدردانی شود. ضمن این که فیلم و عکس هم از این مراسم تهیه شود تا این فیلم ها برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود زیرا AFC سال ۲۰۰۹ را سال داوران نامگذاری کرده است.
فدراسیون همچنین از هیات‌های فوتبال هم خواسته برای داوران ضیافت افطاری برگزار کنند.
مدیر یکی از باشگاه‌‌ها که نمی‌خواست نامش فاش شود به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: این نامه مجوز رسمی برای تطمیع داوران است و با این شرایط راه مفسده در فوتبال باز می‌شود و این که برخی از باشگا‌ه‌ها با رویی باز از این دستورالعمل استقبال ‌می‌کنند و تلاش خواهند کرد با اهدای چند سکه طلا به داوران دل آنها را به دست آورند. آن هم در زمانی این بحث مطرح شده که همزمان با بحث افزایش دستمزد داوران است. با توجه به این که هیات‌های فوتبال بودجه کافی برای این کار ندارند قرار است هزینه این مراسم را باشگاه‌ها به هیات‌های استان‌ها پرداخت کنند و به همین دلیل هم رونوشت این نامه را برای باشگاه‌‌ها ارسال کرده‌اند.
گفتنی است داوران لیگ برتر نسبت به دستمزدهای خود اعتراض دارند و حتی تهدید به کناره گیری کرده‌اند اما امروز دستمزد داوران ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد و هر داور وسط برای قضاوت یک دیدار لیگ برتری ۳۰۰ هزار تومان دستمزد خواهد گرفت. حقوق کمک داوران نیز به ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد