لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

استفاده‌ دو جانبه‌ی تلویزیون از یک کارشناس فوتبال!!!

 

 

 

              

شبکه‌ی سه سیما در حالی که قطع برق ورزشگاه انزلی موجب توقف پخش مستقیم تلویزیونی بازی تیم‌های ملوان انزلی و استقلال تهران از شبکه جام‌جم شده بود، با آوردن کارشناس آن برنامه به استودیو پخش خود ، به ادامه‌ی گفت‌وگو ورزشی با وی پرداخت.
پنجشنبه شب (۵ شهریور) پیش از آغاز بازی تیم‌های ملوان انزلی و استقلال تهران، افشین پیروانی به عنوان کارشناس در استودیوی شبکه‌ی جهانی جام‌جم حضور پیدا کرد و به پرسش‌های عادل فردوسی پور-مجری برنامه- درباره‌ی این بازی پاسخ گفت، اما دقایقی پس از قطع موقت برگزاری مسابقه، پیروانی در شبکه‌ی سه سیما در حال گفت‌وگو با مزدک میرزایی -مجری برنامه‌ی«فوتبال برتر»- دیده شد! این در حالی بود که شبکه‌ی جام جم تا زمان آغاز دوباره‌ی بازی به پخش مسابقات کشتی پرداخت.
براساس این گزارش پس از رفع مشکل برق ورزشگاه انزلی و برگزاری و پخش ادامه مسابقه که حدود ۲۰ دقیقه به طول انجامید ، پیروانی به شبکه‌ی جام‌جم بازگشت و به بررسی بازی ملوان انزلی و استقلال تهران برای ایرانیان خارج از کشور پرداخت!
مهدی هاشمی - تهیه‌کننده برنامه «فوتبال برتر» شبکه سه سیما - درباره‌ی استفاده از کارشناس شبکه‌ی جام جم در شبکه‌ی سه در فاصله توقف برگزاری بازی استقلال تهران و ملوان انزلی به خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، گفت: بیننده شبکه داخلی با بیننده شبکه‌ی جام‌جم متفاوت است بنابراین اقدام ما غیرقابل قبول و غیرحرفه‌ای نبوده است چون بیننده شبکه سه سیما، ماهواره ندارد.
او ادامه داد: بیننده نمی‌تواند یک مسابقه فوتبال را همزمان از دو شبکه پیگیری کند. البته شاید دو درصد بیننده مشترک داشته باشند. در کل همه مخاطبان فوتبال دریک لحظه خاص به ماهواره دسترسی ندارند.
تهیه‌کننده «فوتبال برتر» در پاسخ به این پرسش خبرنگار ایسنا که چرا این برنامه کارشناس مستقل نداشت، اظهار کرد: به علت فشرده‌بودن جدول پخش شبکه سه سیما در ماه مبارک رمضان، قصد نداشته‌ایم کارشناس دعوت کنیم و بخش کارشناسی و حضور تماشاگران در استودیو را حذف کرده‌ایم.
او تاکید کرد: بیننده در خانه به علت قطع پخش فوتبال آزار می‌بیند چون علت این امر را متوجه نمی‌شود. در روز بازی ملوان و استقلال تهران هم مزدک میرزایی - مجری «فوتبال برتر» - نمی‌توانست نیم‌ساعت روی آنتن حرف بزند. به همین دلیل در ۲۲ دقیقه‌ای که برگزاری مسابقه متوقف شده بود، افشین پیروانی را به شبکه سه‌سیما دعوت کردیم تا در جریان تحلیل بازی، تصاویر وضعیت استادیوم انزلی به نمایش درآید تا بییننده اذیت نشود.
تهیه‌کننده «فوتبال برتر» ادامه داد: این امکان وجود داشت که در مدت قطع مسابقه، برنامه‌های عادی شبکه سه‌سیما پخش شود. در این شرایط بیننده شاید تلویزیون را خاموش یا کانال را عوض می‌کرد.
هاشمی در پایان درباره‌ی وضعیت دعوت کارشناسان جدید به برنامه «فوتبال برتر» گفت: حدود ۱۲ کارشناس انتخاب شده‌اند که حدود ۸۰ درصد از آنان جوان هستند و پس از ماه رمضان در برنامه حضور می‌یابند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد