لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

جریمه‌ سنگین در انتظار ابراهیم توره‌!!!

 

 

 

 

      با برگزاری نخستین جلسه کمیته انضباطی باشگاه سپاهان در مورد وضعیت ابراهیم توره، اکنون جریمه‌ای سنگین، انتظار مهاجم سنگالی تیم سپاهان را می‌کشد.‌
نخستین جلسه کمیته انضباطی باشگاه سپاهان برای بررسی وضعیت ابراهیم توره، پیش از ظهر امروز با حضور این بازیکن برگزار شد.
مسئولان باشگاه سپاهان در این جلسه پس از صحبت با ابراهیم توره، وضعیت این بازیکن را بررسی کرده و دلایل غیبت طولانی این بازیکن را جویا شدند.
طبق گفته مسئولان باشگاه سپاهان، ابراهیم توره تا زمان مشخص شدن وضعیت خود حق شرکت در تمرینات این تیم اصفهانی را ندارد.
دومین جلسه کمیته انضباطی مسئولان باشگاه سپاهان برای بررسی وضعیت این مهاجم سنگالی روز یکشنبه در محل این باشگاه برگزار می‌شود.
امیر قلعه‌‌نویی جمعه شب در جلسه کنفرانس مطبوعاتی تیم سپاهان اعلام کرده بود که وضعیت این بازیکن را به باشگاه واگذار کرده و از تصمیم کمیته انضباطی باشگاه سپاهان تبعیت می‌کند.
این مهاجم سنگالی پس از غیبت طولانی و امروز و فرداهای بسیار، روز پنجشنبه وارد ایران شد.
ابراهیم توره که در فصل نقل و انتقالات با قراردادی ۲ ساله به سپاهان اصفهان پیوست، برای حضور در تمرینات این تیم به دلایل مختلف سر باز زد، سپس با تماس با مسئولان سپاهان وارد ایران شده و به اصفهان آمد.
این مهاجم سنگالی پس از عقد قرارداد با سپاهان و پیش از آغاز فصل جدید فوتبال ایران راهی کشورش شده و مدعی شد از یکی از باشگاه‌های کره‌جنوبی پیشنهاد دارد، اما این موضوع منتفی شد و توره سر از فرانسه و باشگاه نانت درآورد و سبب به‌وجود آمدن جنجالی بزرگ شد.
توره با اغفال یک آژانس نقل و انتقالات به باشگاه نانت فرانسه پیوسته بود، اما پس از اطلاع مسئولان این باشگاه فرانسوی از قرارداد وی با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ایران، پرونده حضورش در نانت فرانسه بسته اعلام شد.
با برگزاری دومین جلسه کمیته انضباطی باشگاه سپاهان، وضعیت این بازیکن سنگالی مشخص می‌شود.
گفته می‌شود مسئولان باشگاه سپاهان در صدد هستند یک سوم قرارداد این بازیکن را به عنوان جریمه از مبلغ قرارداد ابراهیم توره کسر کنند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد