لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

جباری : خودم هم نفهمیدم چگونه مصدوم شدم!!!!!!!!!!

 

 

 

 

         بازیکن شماره ۸ استقلال را باید یکی از بدشانس ترین هافبک های فوتبال کشورمان بنامیم. مصدومیت های سخت ظاهرا دست از سر مجتبی برنمی دارند اما در عین حال انگیزه این بازیکن برای بازگشت به میادین قابل تحسین است.
مجتبی جباری هافبک طراح باشگاه استقلال که می بایست روز دوشنبه زانوی آسیب دیده خود را به تیغ جراح بسپارد گفت: بازی استقلال –ملوان را دیدم؛ به نظرم استقلال خوب بازی کرد ضمن اینکه ملوان هم تیم پرقدرتی نشان داد. البته به نظر من استقلال می توانست بهتر بازی کند و حتی مسابقه را ببرد. تیم ما در هر بازی تغییراتی در ترکیب خود دارد و فکر می کنم وقتی به یک ارنج ثابت برسد و هماهنگی لازم را کسب کند شرایطش خیلی بهتر می شود.
وی در پاسخ به این سوال که؛ فکر نمی کنید در مرکز زمین استقلال خلا یک بازیکن طراح حس می شود گفت: شاید این طور باشد اما حقیقت این است که برای این فصل برنامه های زیادی داشتم و می خواستم در مرکز زمین به کمک تیمم بیایم، انگیزه ام نیز خیلی بالا بود ولی خب اتفاقی که نباید می افتاد، افتاد.
جباری درباره مصدومیت خود گفت: باور کنید نمی دانم چگونه این اتفاق افتاد، تمرینات خوبی انجام داده بودم و هیچ مشکلی وجود نداشت، خودم هم نفهمیدم چگونه مصدوم شدم!
وی افزود: روز دوشنبه قرار است زانویم را جراحی کنم و حدود ۷ ماه زمان می برد تا بار دیگر آماده حضور در میدان شوم.
جباری با رد این موضوع که ضعف جسمانی موجب مصدومیت های پی درپی وی می شود گفت: شما که با من نبوده اید و نمی دانید چقدر روی عضلاتم کار کرده ام، این موضوع را قبول ندارم که بخاطر ضعف بدنی مصدوم میشوم.
هافبک استقلال در انتها گفت: استقلال این فصل شرایط خوبی دارد و فکر می کنم مدعی اصلی قهرمانی همین تیم باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد