لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان متوقف شد!!!!!

 

 

  

                       تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه مقابل تیم ملی ازبکستان متوقف شد. در این دیدار که به قضاوت "روشن ایرماتوف" ازبک و در ورزشگاه پاختاکور تاشکند برگزار شد، دو تیم در پایان 90 دقیقه تلاش به نتیجه تساوی بدون ‌گل دست یافتند. "اودیل احمداف"‌ هافبک تیم ازبکستان در دقیقه 34 به دلیل خطای عمد بر روی "محمد نصرتی" مدافع کشورمان با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد. "مجتبی زارع" هافبک ملی پوش ایران نیز در دقیقه 60 وارد زمین شد و 30 ثانیه بعد با دریافت کارت قرمز زمین بازی را ترک کرد.
بازیکنان دو تیم در نیمه اول، بازی پایاپای، کم افت و خیز و درگیرانه ای را در میانه میدان به نمایش گذاشتند تا بدون گل به رختکن بروند.
در نیمه دوم ازبک ها با دوندگی بیشتر و استفاده از اشتباهات بازیکنان ایرانی، فرصت های گلزنی بیشتری را بر روی دروازه "سید مهدی رحمتی" دروازه بان کشورمان ایجاد کردند اما در امر گلزنی ناموفق عمل کردند تا دو تیم به نخستین تساوی تاریخ خود دست یابند.
نبود هماهنگی لازم نزد بازیکنان، اشتباه مکرر فردی بازیکنان، فاصله زیاد بین خطوط میانی و تهاجمی، حضور بازیکنان در پست های غیر تخصصی، ضعف در خط دفاع، ایجاد فضاهای زیاد برای مهاجمان حریف و ... دراین دیدار نشان داد که کادر فنی تیم ملی راه دشواری را برای تشکیل تیمی منسجم پیش رو دارد.
دو تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان خود را برای حضور در مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های آسیا در سال 2011 آماده می کنند.
تیم ملی ازبکستان در گروه سوم مرحله مقدماتی این رقابت ها، پس از امارات در مکان دوم قرار دارد و تیم ملی ایران در گروه پنجم با کسب 4 امتیاز در صدر ایستاده است.
ازبک ها روز شنبه 23 آبان ماه سال جاری در خانه پذیرای مالزی خواهند بود و ملی پوشان ایرانی در اول آذر ماه در ورزشگاه آزادی تهران برابر تیم ملی اردن قرار می گیرند.
پیش از دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان از زمان استقلال ازبکستان در سال 1990 میلادی تنها دو بار در رقابت های رسمی برابر هم قرار گرفته بودند که تیم ایران در هر دو بازی ازبک ها را شکست داده بود .
نخستین رویارویی دو تیم در بازیهای آسیایی 1998 تایلند بود که تیم ایران با چهار گل ازبکستان را پشت سر گذاشت و در دومین بازی که درجام ملت های آسیا در سال 2007 میلادی در مالزی برگزار شد، تیم ایران با نتیجه دو بر یک از سد حریف خود گذشت.
ترکیب تیم ملی ایران در این بازی به شرح زیر بود :‌
سید مهدی رحمتی، هادی عقیلی، محمد نصرتی (فرشید طالبی از دقیقه 46)، احسان حاج صفی، علیرضا محمد (آرش برهانی از دقیقه 75)‌، جواد نکونام، فریدون زندی، ایمان مبعلی، مهرزاد معدنچی (مجتبی زارع از دقیقه 60)‌، سپهر حیدری و مسعود شجاعی
تیم ملی فوتبال ایران هفته گذشته در دیداری دوستانه با نتیجه تساوی سنگین چهار بر دو مقابل تیم بحرین تن به شکست دادند.
ملی پوشان فوتبال ایران (یکشنبه) به تهران باز خواهند گشت تا بتوانند تیم های باشگاهی خود را در هفته پنجم لیگ برتر همراهی کنند.

         

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد