لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

برتری استقلال مقابل استیل آذین

 

 

            

                                           در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر تیم فوتبال استقلال برابر استیل آذین تهران با 2 گل به پیروزی رسید.

استقلال در این بازی که دیشب در حضور 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد‌، تیم استقلال با گل های آرش برهانی در دقایق 26 و 80 با نتیجه 2 به صفر بر حریف خود غلبه کرد.

استقلال در این دیدار با تغییراتی در ترکیب ابتدایی خود حسین کاظمی را در پست هافبک دفاعی قرار داد و  سید صالحی و آرش برهانی زوج خط حمله آبی پوشان بودند.

به لطف این تغییرات و استراتژی تهاجمی استقلال که در تمرینات هفته اخیر بارها مرور شده بود، ‌آبی پوشان در طول بازی صاحب موقعیتهای گلزنی متعددی شدند اما از این میان تنها دو بار دروازه استیل آذین گشوده شد.

بازی روان استقلال در این مسابقه برنامه های تیم استیل آذین را تحت تاثیر خود قرار داد و به ویژه زمانی که بازیکنان استقلال به بازی سرعت دادند، تیم حریف اسیر حرکات ترکیبی استقلال شد.

برای استقلال در این بازی  وحید طالب لو، پ‍‍ژمان منتظری ،‌هادی شکوری، بیک زاده، امیرحسین صادقی، حسین کاظمی، فابیو جانوآریو (از 82 رینالدو)،‌ خسرو حیدری،‌فرهاد مجیدی ، سید صالحی (از 82 عنایتی) و آرش برهانی به میدان رفتند.

در ده دقیقه پایانی بازی تغییرات استقلال هم موجب تقویت خط حمله استقلال بود تا آبی پوشان همچنان تسلط خود را بر بازی حفظ کنند. ضمن اینکه حضور رینالدو و یکی،‌دو حرکت وی مایه امیدواری کادر فنی استقلال بود.

استقلال با این پیروزی 15 امتیازی شد و بطور موقت به صدر جدول رده بندی لیگ برتر رفت. 

 

اشکال در سیستم فرستنده سیما باعث شد دیدار استقلال و استیل آذین بطور مستقیم پخش نشود!! گروه تلویزیون در نیمه دوم یک خودروی جدید حامل تجهیزات ضبط بازی و پخش زنده را جایگزین خودروی قبلی کردند ولی باز هم مشکل حل نشد که نشد و مردم مظلوم ایران مجبور شدند فیلم ضبط شده بازی را با ساعتی تأخیر از تلویزیون تماشا کنند . باید به مجموعه تلویزیون گفت واقعاٌ دست ننتون درد نکنه با این پخش مستقیم !!!  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد