لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

لیگ برتر

آخرین نتایج لیگ برتر و موضوعات مربوط به تیم های لیگ برتر

کرانچار در پرسپولیس ماندنی شد !!

 

 

 

 

                 کمیته فنى باشگاه پرسپولیس با رد تصمیم عباس انصارى فرد مبنى بر اخراج زلاتکو کرانچار به این مربى کروات براى یک بازى دیگر فرصت داد تا به همکارى خود با سرخپوشان ادامه دهد. عباس انصارى فرد پس از شکست ۲ بریک پرسپولیس از پیکان قزوین راى به برکنارى زلاتکو کرانچار داد اما اجراى این تصمیم را منوط به موافقت کمیته فنى باشگاه کرد.کمیته فنى باشگاه پرسپولیس در این رابطه از ساعت ۱۱ و۳۰ دقیقه دیروز در محل این باشگاه تشکیل جلسه داد. در این نشست که تا ساعت ۱۳ به طول انجامید، علاوه بر انصارى فرد و تمامى اعضاى کمیته فنى، زلاتکو کرانچار نیز حضورداشت. در این جلسه ضمن ارزیابى عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در دیدارهاى گذشته تصمیم برآن گرفته شد که حداقل براى یک بازى دیگر به کرانچار فرصت داده شود تا معایب تیمش را برطرف کند. بدین ترتیب زلاتکو کرانچار تا پایان دربى شصت و هفتم به همراهى خود با سرخپوشان ادامه خواهد داد و پس از این بازى در خصوص قطع یا ادامه همکارى با وى تصمیم گیرى خواهد شد. 

مجید فرخزادی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پس از مذاکره با کرانچار در کمیته فنی باشگاه تصمیم گرفتیم که وی همچنان به عنوان سرمربی، تیم پرسپولیس را هدایت کند. پس از جلسه امروز صبح با اعضای کمیته فنی تصمیم گرفته شد که کرانچار مجددا سرمربی پرسپولیس باشد و تیم تحت هدایت وی برای بازی های آینده وارد میدان شود.
وی در خصوص اخراج شب گذشته کرنچار از سوی انصاری فرد تاکید کرد: ما روز گذشته به سرمربی تیم گفته بودیم امروز به تمرینات تیم نیاید اما، بعد از مذاکره با کمیته فنی و مدیرعامل باشگاه و با نظر مستقیم انصاری فرد این مربی در تیم ابقا شد.
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با مهلت به کرانچار یادآور شد: ما به حضور مجدد وی خوشبین بوده و معتقدیم می توانیم در بازی آینده خود با این مربی موفق باشیم و همچنان با همکاری با او ادامه دهیم.
فرخزادی تصریح کرد: بدون شک با همت کادر فنی، پرسپولیس از این وضعیت نابسامان خارج خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد